Segítség bajban vagyok! A Booking.com melyik felügyeleti szervhez tartozik?
"A leírásban az szerepelt, hogy az apartman strandja 12 km-en húzódik, ideális családosoknak, a homokos partot és a hullámokat élvezheted, csak elég az ajtón kilépni. Hát felvettem a kapcsolatot a szállásadóval néhány kérdés erelyéig, mint kiderült az apartmantól 12 km van a tenger. "
Az ilyet manapsag baromi egyszeru a maps-on leellenorizni.
Igy jartal, tanulopenz.
Ne is haragudj, ha ezt mondom, meg a helyesírásod alapján lehet, nem kellett volna meglepődnöm, hogy olvasni sem tudsz... de nem tudom, feltűnt-e, hogy a booking.com egy közvetítő oldal - felelősséget ők nem vállalnak.
A te "vitád" az olasz szállodával merült fel, velük is kell megküzdened akkor.
Mik voltak a lemondási feltételek?
Ha még költség nélkül lemondható volt, akkor egyértelmű, hogy hibásan vonták le az összeget.
Ha már nem volt lemondható, akkor is egyeztetni kell a szállodával, hogy nem volt helyes az információ, ami alapján foglaltad, ezért így is jogod volt még lemondani.
Te vagy az, aki a problémádnak külön index-topicot nyitottál? :@)
Már az is nagyon gáz volt.
Bízom benne, hogy a foglaláskor elolvastál minden feltételt, megnézted a térképet, végigpörgetted a fotókat, majd megnézted pl tripadvisor oldalán is az értékeléseket. Gondolom ennek tudatában adtad meg a kártyaszámodat, és a lemondási feltételek ismeretében álltál el a szerződéstől.
Saját tapasztalatom szerint sem leírásban, egyéb kondíciókban nem hazudnak a nagy szálláskeresővel leszerződött cégek. És bizony elég nehéz fotón tengerpartinak eladni egy olyan helyet, ami attól fényévekre van. Természetesen ha ez történt, ostromold nyugodtan a szállásadód, sőt, jobbat mondok, a bankkártya társaságod (visa, vagy mastercard) felé tegyél nyugodtan bejelentést.
Itt találod a VISA útmutatót: [link] (a 811. oldaltól ajánlom figyelmedbe)
És itt a mastercardét [link]
(a 142. oldaltól tanulmányozd)
Annyit azért jó ha előre tudsz, a kártyatársaság kivizsgálja az ügyedet, és visszaadja a pénzt indokolt esetben... de ha kiderül, hogy a szállásadónak van igaza, a gatyádat is leperli a bank rólad.
Szóval gondold meg nagyon a dolgot.
"A leírásban az szerepelt, hogy az apartman strandja 12 km-en húzódik"
A hír igaz, csak kis módosítással:
NEM 12 km-en,
HANEM 12 km-re!!
Persze olvasni tudni kell(ene)!!
A szállásadó nevében az in the country kb annyit tesz magyarul, "a prérin"...
A szállás bemutatkozásának első mondata "A ... önellátó szállást kínál xxx méterre zzz központjától. A szálláshely privát strandja 12 km-re húzódik."
Nem tudom, melyik mondata félrevezető. De a térkép is elég világosan a puszta közepére jelöli a szállásodat.
Tényleg nem értem, mit lehetett ezen félreérteni?
Ha sokat piszkálod az ügyet, kegyetlen pert kapsz a nyakadba.
kérdező: sajnos a leírtak szerint sorozatos butaságok után fordultál a nagyközönséghez.
1. nem olvastad el rendesen, értően a hírdetés szövegét. (leírás szerint nem volt igazad)
2. nem nézted meg a térképet, ami ott villog a hírdetések mellett
3. nem olvastad el a foglalási feltételeket
4. nem olvastad el a lemondási feltételeket
5. későn kérdeztél embereket, mentél a saját, sajnos buta fejed után.
Jelen esetben nincs mit tenned. Én mérlegelnék és lehet, mégiscsak elmennék abba az apartmanba. Az a legkisebb bukta, de előtte hívd fel a szállásadót, hogy mégiscsak mennél. Legközelebb, ha a foglalásnál megadtad a kártya adataidat és a szövegben az áll, hogy lemondási díj van, legyél okosabb. van simán megoldás erre, de itt nem fogom leírni, mert nem túl korrekt.
"Handa Károlyné nevű felhasználó..."
A fentiek fényében én a helyedben "magyarosítanám" a nevemet Handabandára!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!