Most akkor sikerült lefoglalnom a szállást vagy nem?
Figyelt kérdés
A airbnb.hu-n találtam egy számomra megfelelő szállást.
A fizetésnél megadtam a kártyám adatait, majd rámentem a foglalási kérést küldésre.
Visszajelzést, sikeres lefoglalást nem kaptam, fogalmam sincs, hogy sikerült-e a szállást lefoglalni vagy sem.
2015. júl. 7. 14:58
1/5 anonim válasza:
Ha nem azonnali foglalás volt, hanem foglalási kérés, akkor csak akkor lesz jóváhagyva és a pénz is csak akkor kerül levonásra ha a szállásadó visszaigazolja.
2/5 A kérdező kommentje:
Igen, de azt se tudom, hogy a kérelem elment-e mivel nem kaptam róla visszaigazolást, a menüben az utazásaim almenü üres.
Ha valamit elnyomtam, és nem ment el a kérelem, akkor semmi gond, megpróbálom újra és elküldöm. De ha meg elment és újra küldöm, akkor meg duplán vonja le a kártyámról a pénzt a rendszer. És ezér nem tudom mit csináljak
2015. júl. 7. 15:09
3/5 anonim válasza:
Ha rányomtál akkor el is ment, várj türelmesen. 24ó van visszaigazolni, ha pedig nem sikerült holnap újra tudod csinálni.
4/5 anonim válasza:
Amíg a szállásadó nem fogadja el a foglalási kérésed nem is fogsz kapni semmit sem, az utazásaid is üresek maradnak mivel nincs sikeresen visszaigazolt foglalásod. Általában 1-2 ó belül visszaigazolják a foglalást, a fiókodban és az emailek között is látni fogod, illetve ha nem x-elted ki még sms is kapsz róla.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!