Ha a booking.com-on foglaltam szállást, mikor kell kifizetni?
Mi már többször foglaltunk a booking.com-on keresztül, mindig a helyszínen kellett fizetni, az ottani pénznemben.
A visszaigazoló emailben is benne kell lennie, de ha ott nem találod, akkor keresd meg a szállás oldalát a booking.com-on, ott tuti le van írva.
Két fizetési gyakorlat van, már mindkettőt "gyakoroltam" többször is. Szállodától függ, melyik jut osztályrészedül. Az egyik az, amikor a megadott bankszámládról a szálloda maga vonassa le az összeget. Te csak megérkezel, ott laksz és távozol - a pénz már le van vonva.
A másik, ez a gyakoribb: lelakod azokat a napokat és amikor kijelentkezel (!) és végelszámolsz (éjszakák díja, mosatás, telefonhasználat, fogyasztás a minibárból, stb.), akkor fizetsz.
A "normális" az, amikor az ember kijelentkezik és fizet. Éppen úgy, mint egy bármilyen ügyletben: megrendelek ezt-azt, igényelek szolgáltatásokat, ha kész van és meg vagyok elégedve, akkor fizetek. Azt, hogy ki melyik eljárást alkalmazza, az függ a szálloda földrajzi elhelyezkedésétől és hogy honnan jön a vendég. Az azonnali banklevonást és a bankszámláról egy bizonyos összeg zárolását a közép- és kelet-európai szállodák alkalmazzák, mert ők azok, akik már megjárták a nemfizetős "vendégekkel", olyanokkal, akik foglaltak ugyan egy hétre, de meg sem jelentek, vagy akik eleve hamis bankszámla-számot írnak be. Ezek miatt a többit is diszkriminálják.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!