A bookingon leadtam egy szállás értékelését, csak 8-9 pontot adtam, a szállásadó viszont döbbenten keresett meg, hogy 7,5-ös àtlagokat lát tőlem. Kellemetlen, mert végig mondtam, hogy jól éreztem magam, ajánlani fogom. Mit rontottam el?
Tényleg, mit kellett volna tennie egy jó értékeléshez, ha azt mondtad, jól érezted magad?
Ha 10-nél kevesebb pontot ad a vendég valamire (elhelyezkedés, tisztaság, ár-érték arány, stb.) akkor az 7,5-ként jelenik meg.
Egyébként a Booking értékelése elég szemét, elsőként felteszi a kérdést, hogy pontozza a vendég, hogy érezte magát MINDENNEL EGYÜTT, és az erre adott válasz határozza meg a pontszámot. (Vagyis ha egyik nap esett az eső, és emiatt a vendég nem 10-et ad, akkor a szálláshely értékelése nem lesz 10-es, és kész.)
A booking fura módon számít átlagokat. Kicsit Mlmindig szívatja ezzel is a szállásadókat. De ha ugy jön kiz kamu pintokat is adnak, jkgy népszerűbb legyen adott szállás, ami nem hoz elég pénzt.
Nagy a verseny is. 8 alatt nem jó a pont. Ha valaki nem akar 10-et adni mindenre, akkor ne adjon semmit inkább. A legtöbb szobát kiadó embernek számít, lényeges része a jövedelmének ez a pénz; nem azért adják ki, mert a Hiltonnal versenyeznének és így a pont is fontos. Egy kis belátás, empatia segít.
Hotelben dolgozó ismerőstől hallottam, hogy 1 tizedpont esés után is már összehívta a főnök őket és fejmosást kaptak.
Én vendégként vagy csupa 10-est adok (ha tényleg jó volt minden) vagy nem értékelek.
Ha meg tényleg xar volt a szállás és inkorrekt a leírás/személyzet/tulaj, akkor lepontozom a sárga földig de ilyen eddig 1x volt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!