Mit csináljak, ha nem kaptam meg a Booking.com oldalon a visszaigazolási emailt ?
Figyelt kérdés
Booking.com oldalon foglaltam le egy szállást úgy hogy június 28.-án fogja levonni a kártyámról a pénzt.
A foglalás után egyből megkaptam a bank mobil appján egy jóváhagyást, ami 0Ft volt(jóváhagytam). ( 5 napja foglaltam a szállást)Most keresem a foglalásom és sehol nem találom és vissza igazoló emailt sem kaptam.
Ilyenkor mi a teendő?
2023. jún. 1. 13:38
1/2 anonim válasza:
Felhívod a bookingot (06 1 814 5720) és/vagy a szállást megerősítést kérve.
2/2 anonim válasza:
-> megnezed a spam foldert az email accountodban
ha nincs ott semmi, akkor
-> belepsz a booking accountodba, kattintasz a profilodra, majd "booking and Trips" es ott kell lennie a foglalasodnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!