Kezdőoldal » Utazás » Szállások » Mit csináljak, ha nem kaptam...

Mit csináljak, ha nem kaptam meg a Booking.com oldalon a visszaigazolási emailt ?

Figyelt kérdés

Booking.com oldalon foglaltam le egy szállást úgy hogy június 28.-án fogja levonni a kártyámról a pénzt.

A foglalás után egyből megkaptam a bank mobil appján egy jóváhagyást, ami 0Ft volt(jóváhagytam). ( 5 napja foglaltam a szállást)Most keresem a foglalásom és sehol nem találom és vissza igazoló emailt sem kaptam.

Ilyenkor mi a teendő?



2023. jún. 1. 13:38
 1/2 anonim ***** válasza:
100%
Felhívod a bookingot (06 1 814 5720) és/vagy a szállást megerősítést kérve.
2023. jún. 1. 14:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
100%

-> megnezed a spam foldert az email accountodban


ha nincs ott semmi, akkor


-> belepsz a booking accountodba, kattintasz a profilodra, majd "booking and Trips" es ott kell lennie a foglalasodnak.

2023. jún. 1. 15:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!