Booking.com foglalásról nem kaptam visszaigazoló e-mailt, a pénzt pedig levonták a számlámról!?
A booking.com-on foglaltam 2 szállást tegnap este, egyet Nápolyban és egyet Rómában. A pénzt levonták a számlámról, visszaigazoló e-mailt egyikről se kaptam. A nápolyi szállással kapcs. kaptam egy olyan angol nyelvű e-mailt, melyben az áll, hogy “probléma lépett fel a foglalás feldolgozása során… mivel 0 € fizetésé feldolgoztuk, automatikusan elindítottuk a a visszatérítési folyamatot (7-12 nap). A másik (római) szállásról azonban még ennyi hír sincs. Az ügyfélszolgálatot semmilyen formában nem tudom elérni, mivel mindig azt a kódot meg jelszót kéri, melyeket a visszaigazoló e-mailben kellett volna megkapnom.
Valakinek volt már hasonló tapasztalata? Mi ilyenkor a teendő? Átvertek és oda a többszáz euró??
Azt javaslom, hívd fel őket.
Speak to Customer Service
We’re available to help you on the number below:
Customer service
+44 20 3320 2625
Nem sajnos a fiókomban sem találtam meg a foglalást, viszont visszautalták ma a Nápolyi szállás árát a számlámra, amelyről ugyebár e-mailt is kaptam.
A magyar customer servive-t próbáltam már hívni, de ott is mielőtt tudtam volna beszélni bárkivel, a “robot-hang” ugyanazt a kódot kérte, mint minden más felület, melyet a visszaigazoló e-mailben kellett volna megkapnom XD
De köszönöm, megpróbálom majd ezt a számot is!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!