Booking nem vette le a pénzt a kártyámról? (Többi lent)
Tegnap foglaltam Olaszországba szállást, kaptam is visszaigazoló emailt, hogy a foglalást visszaigazolták és sikeres. A booking applikációban is mutatja, hogy sikeres és visszaigazolt.
A foglalt szállásnál előre kellett utalni és lemondani sem tudom. Szóval indokolatlan lenne, hogy még ne vegyék le a pénzt, mivel azt már mindenképp bukom, ha le is mondanám. Viszont semmi összeget nem vontak le a kártyámról és zárolva sincs összeg.
Ilyenkor mi a teendő, biztos hogy így rendben van a foglalásunk? Nem szeretnék úgy járni, hogy elutazunk Olaszországba és nem lesz szállásunk.
Azt írtad előre kell utalni. Az nem azonos azzal, hogy a kártyádat beterhelik, tehát ha valóban így van, akkor neked kéne utalnod.
Ha csak összekeverted a kettőt, akkor ahogy az egyes írta, vedd fel a kapcsolatot a booking.com ügyfél szolgálatával.
Ne aggodj. a szallas le van foglalva.
max. hivd fel a szallast hogy mikor terhelnek
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!