Kezdőoldal » Utazás » Szállások » Booking nem vette le a pénzt...

Booking nem vette le a pénzt a kártyámról? (Többi lent)

Figyelt kérdés

Tegnap foglaltam Olaszországba szállást, kaptam is visszaigazoló emailt, hogy a foglalást visszaigazolták és sikeres. A booking applikációban is mutatja, hogy sikeres és visszaigazolt.

A foglalt szállásnál előre kellett utalni és lemondani sem tudom. Szóval indokolatlan lenne, hogy még ne vegyék le a pénzt, mivel azt már mindenképp bukom, ha le is mondanám. Viszont semmi összeget nem vontak le a kártyámról és zárolva sincs összeg.

Ilyenkor mi a teendő, biztos hogy így rendben van a foglalásunk? Nem szeretnék úgy járni, hogy elutazunk Olaszországba és nem lesz szállásunk.


2023. máj. 30. 17:01
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
Mi lenne ha a gyakori helyett a booking ügyfélszolgálatát hívnád fel?
2023. máj. 30. 18:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 Narsil ***** válasza:
78%

Azt írtad előre kell utalni. Az nem azonos azzal, hogy a kártyádat beterhelik, tehát ha valóban így van, akkor neked kéne utalnod.

Ha csak összekeverted a kettőt, akkor ahogy az egyes írta, vedd fel a kapcsolatot a booking.com ügyfél szolgálatával.

2023. máj. 30. 18:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
Lehet, hogy később vonják le a kártyádról, de az is lehet, hogy nem fogják.
2023. máj. 31. 12:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

Ne aggodj. a szallas le van foglalva.

max. hivd fel a szallast hogy mikor terhelnek

2023. máj. 31. 13:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!