Hogyha az egyik szálloda írja, hogy van repülőtéri transzfer, ami főleg ingyenes, ez oda-vissza aktuális?
Bármi előfordulhat. Vannak hotelek amelyik mindkét irányba, mások csak az egyik irányba adnak ingyen fuvart, aztán vannak, akik csak jelzik a reptéri transzfer lehetőségét, ami fizetős.
Mi lenne, ha ezt a kérdésedet a szállásadónak tennéd fel?
Mindenképp egyeztess a hotellel előre, FŐLEG ha Booking.com-on foglaltál!
Hosszú szállodai recepciósként eltöltött évekkel a hátam mögött, ezt bizton elmondhatom, az egyik legnagyobb probléma ebből tudott lenni.
Egyeztess a hotellel!
A Booking hajlandó olyan cukiságra hogy, míg a szállodának nincs (legalábbis ingyenes) alapból járó transzfere, a leírásban ezt szerepeltetik is, viszont a Booking önkényesen beszúrja a zöld kis "Free Transfer" feliratot, azt viszont már nem jelzi sehol, hogy ez valójában a Booking-on, a Booking-gal intézendő transzferszolgáltatás, a szálloda nem is feltétlenül tud róla!
Szóval mindenképp beszélj a szállodával előre!
UI: Ez akkor is áll, ha az információt a "szállodától" kapott visszajelzésben kapod. A Booking-nál a Booking küldi a visszaigazolást.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!