Szoktatok ilyet csinálni?
Hogy kinéztek egy szállást pl bookingon, de nem ott foglaltok, hanem felkeresitek a szállásadót és a közvetítőt kihagyva foglaltok?
Valamelyik rádióműsorban volt, hogy ezzel jobban jár mindkét fél, mert nem kell a közvetítőnek is fizetni (talán valamelyik utazómajmos javasolta)
Sokan marhára nincsenek képben.
Eleve olcsóbb a Bookingon keresztül, ráadásul ez a cég maga a garancia arra, hogy azt kapod, annyiért és akkor amikorra és ahová foglaltál.
Amikor bejött a covid és törölték már a rep.járatokat is Spanyolországba, a barcelonai hotelem kijelentette, hogy nekik ehhez semmi közük és nem utalják vissza a pénzemet.
Írtam a Bookingnak, akik egyetlen hét alatt elérték a hotelnél, hogy elnézések közepette visszautalják a teljes összeget.
(pl. Ugyanez a Wizzairnál több hónapba is telt.)
A lényeg, hogy ezek után KIZÁRÓLAG csakis a Bookingon keresztül foglalok szállást ha külföldre utazom, mert bennük teljes mértékig megbízom. Ráadásul akkor világcég, hogy velük szemben egyetlen szállásadó sem fog kekeckedni.
"valamelyik utazómajmos javasolta"
Ők kizárólag abból csinálnak sportot, hogy minél olcsóbban jussanak el minél messzebb. Náluk a komfort és a minőség nem játszik.
Alvásra jó nekik egy hostel egy csűr vagy egy árokpart is. Én is láttam ilyen videót, ahol arról győzködték a jónépet, hogy mennyi ennivaló lelhető fel a szupermarketek körüli kukákban ha ügyesen keresgél az ember.
Na idáig nem szeretnék lesüllyedni.
Egy normális egzisztenciájú embernek -főleg a kor előrehaladtával- már alapvető komfortigényi is lesznek amikből az utazásai során sem fog lejjebb adni.
Vagyis nem az kizárólagos cél, hogy óccsó legyen.
Szia!
Igen csinálom. Elsődlegesen Booking-on nézelődök, megnézem, hogy az adott helyen az igényeinkhez mérten milyen szállásokat dob ki. Rá szoktam menni, a legjobbak saját oldalára, és már jártam úgy többször is, hogy kedvezőbb feltételekkel, árral, egyéb +dolgokkal kaptuk a saját oldalon a szobát. Ha ott nincs kedvezőbb ajánlat foglalok a Bookingon.
Pl. idén nyárra is a Bookingon találtam egy nagyon jó szállást, amit a végén a saját honlapon keresztül foglaltam, mert olcsóbb ár mellett kaptam további kedvezményeket.
Amúgy jártam már úgyis, hogy a Booking-os foglalásomnál a szállásnál volt a helyszínen gond, amit a tulaj saját maga orvosolt kedvezőbben, mint Booking-os megoldás.
Ha okos vagy, így csinálod.
Ha külföldre akarok menni, akkor kinézem a hotelt vagy a Google térképen vagy esetleg a Booking-on, aztán megkeresem őket közvetlenül és felhívom. Folyékonyan beszélek angolul, alapfokon beszélek japánul, a feleségem folyékonyan beszél németül és alapfokon spanyolul. Ezekkel a nyelvekkel már bárhol a világon boldogulunk, nem kell nekünk Booking. Nem is beszélve arról, hogy az esetek többségében olcsóbb közvetlen foglalni, meg ha nem valami személytelen nagy hotelkomplexumba mégy, akkor a fogadtatás is szívélyesebb, ha közvetlen velük beszélsz.
Volt sztorim a Bookinggal. Le lett foglalva egy hotel a Bookingon. Látszólag minden oké volt, a képek alapján normálisnak tűnt a hely, az ár megfelelő volt. Aztán mikor megérkeztünk (este 10 körül) kiderült, hogy se étterem, se minibár, se semmi, hogy legalább egy üdítőt kapjunk. Aztán légkondi az nem volt, nemhogy a szobában, de az egész hotelben sem, pedig úgy hirdették. Mint kiderült, a légkondis szobáról készült képek nem is ebből a hotelből valók voltak. A "csodás reggeli" elég szegényes volt, a fürdőszoba úszott a vízben, szóval kb. minden hazugság volt a Bookingon. Egyetlen pozitívum, hogy a személyzet azért igyekezett megtenni a tőle telhetőt.
2 éjszakát bírtunk, a meleg miatt aludni sem lehetett. Az utca túloldalán volt egy másik hotel. Átjelentkeztünk, ég és föld volt a különbség: légkondis, csendes szoba, bőséges reggeli, éjjel-nappali étterem és bár, stb. Árban meg még olcsóbb is volt, mint az eredeti Booking foglalás.
Próbáltunk egyezkedni, hogy - mivel át lettünk verve - legalább a maradék éjszakákat ne kelljen kifizetni, de a hotel a Bookingra hivatkozott, a Booking meg (egy Brit számot kellett hívnunk) elhajtott, mondván már megkezdtük a szállást. Kénytelen-kelletlen lenyeltük a békát és buktunk kb 70 ezer forintot.
Később utána keresve kiderült, hogy a kérdéses hotel már kb az 8. néven fut ugyanott, évente nevet váltva, hogy a negatív értékelések ne legyenek feltűnők. A Booking meg persze mindig leszerződik velük, mert egy mocskos cég.
Az én szememben a Booking örök időkre leszerepelt. Soha többé nem vagyok hajlandó szóba állni velük. Részemről örömmel nézném, ha beszántanák és a helyét behintenék sóval.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!