Kifizettem egy szállást június közepére, de családi okok miatt nem tudunk elmenni, vissza kell adniuk az összeget?
A teljes összeget kifizettem szép kártyával februárban, , de családi gondok lettek, ami miatt nem tudunk elmenni.
Írtam nekik emailt, hogy ez van, majd azt a választ kaptam, hogy nem áll módukba visszatéríteni az összeget a könyvelés miatt valamint a jutalék rendszernek eleget tettek, mivel a maiutazason.hu keresztül foglaltam.
Buktam a pénzt vagy csak le akarnak rázni?
Mi volt az eredetivfoglalasban a lemondasi feltetel?
Bookingnal előre kiírják h meddig lemondható.
Ez a GYiK-jükből van:
Le szeretném mondani a megvásárolt csomagot. Van rá lehetőség, hogy a kifizetett összeget visszafizessék részemre?
Minden online vásárlás esetén, így a mi oldalunkon keresztül megvásárolt kedvezményes csomag esetén is, a megrendeléstől számított 14 napon belüli írásban való elállás esetén van lehetőség a befizetett összeg visszafizetésére, amennyiben nem rendelkezik időpontfoglalással a szálláshelyen. A visszafizetés folyamata és átfutási ideje a fizetési módnak megfelelően eltérő lehet.
Van visszamondható szállás is, meg olyan is, amit ki kell fizetni akkor is, ha nem mész el.
Szóval, attól függ, milyet választottál.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!