Kérhetem arra a hotel igazgatóját, hogy egy másik recepcióst vegyen fel?
Munka miatt minden hónapban 1-2-szer egy szállodában alszom Ausztriában. A recepciós nő (valamilyen szláv csaj) úgy beszél velem, mintha egy suttyó lennék. Mikor pl. odamegyek, hogy elkérjem a szoba kulcsát, amit lefoglaltam, odadobja elém, rám sem néz.
Megkérhetem a tulajt, hogy rúgja ki?
Valószínűleg Ausztriában nincsen több hotel.
:)
A vendég panasz kb mindennapos, mert nem vagyunk egyformák.
Van akinek minden jó, van akinek semmi.
Egy vendégpanasz miatt még sosem rúgtak ki egyetlen dolgozót sem.
Főleg azért nem, mert a dolgozót ismeri a munkáltató, a vendéget pedig nem.
Az, hogy ismeri azt jelenti, hogy tudja, hogy megbízható és tisztességes, vagy sem.
Amúgy a szállodai munkához szigorúan kell az erkölcsi bizonyítvány, ami a vendégeknek nem kell.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!