Kezdőoldal » Utazás » Szállások » Hogy lehet az hogy egy pocsék...

Hogy lehet az hogy egy pocsék szálláson voltunk, de mégis 9 feletti értékelést kapott a szállás.hu-n és a bookingon is?

Figyelt kérdés

9.6 volt a szállás.hu-n de közben egy borzalom volt.


Fogadtatás: Mit akarnak itt?... ezzel a stílussal jött ki egy házidazda félig hasáig kigombolt inggel és jól leb## hogy miért nem tudunk csengetni.


Parkolás: borzalom az udvarban egymás hegyén hátán állnak az autók ha késő este akarnál elmenni a fél panziót fel kell verni hogy ki tudj állni.


Reggeli: Személyenként 2 szelet sonka 3 szelet szalámi és egy szelet sajt... kevés volt


Szoba: az ágy keskeny és kemény, a wc nem tartályos így a nagyobb széklet csak wc kefe segítségével ment le.


2021. aug. 7. 10:13
1 2
 11/15 anonim ***** válasza:
0%

Bocs, de ennyi reggeli szerintem elég még akár két embernek is, ez böséges adag!

A parkolás meg a vendégek hibája.

2021. aug. 7. 14:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/15 anonim ***** válasza:
100%

- Hát, a fogadtatás az tényleg gáz, bármennyibe is kerüljön a szállás. Nyilván alap kéne, hogy legyen a "Jó napot kívánok, miben tudunk Önnek segíteni?", és mennyivel másabb, ha azt mondja, hogy "Legközelebb legyenek szívesek a csengőt használni." Egyáltalán mit csináltatok? Kopogtatok? Megrántottátok a kilincset? Miért nincs egyáltalán nyitva nappal (6-20 között)? Gondolom recepciós csak van, aki figyeli napközben a jövő-menő embereket...

- Parkolásnak nyilván nem jó a marketingje, ha összevissza állnak a kocsik, bár szívesen látnám képen, hogy miként néz ki ez a parkoló, mennyi autó fér el ahhoz képest, hogy mennyi szoba van. Lehet, hogy nem csak családok, hanem baráti társaságok voltak (értsd: szobánként több autó), és pont kifogtad...

- A reggelire azt tudom mondani amit a többiek, attól függ, hogy mennyibe került, van az a pénz, amitől csodát nem várhat az ember. Meg persze másak az emberek igényei. Nekem annyi reggeli is elég, amit leírtál :))

- Felszereltség: itt inkább az a kérdés, hogy milyen állapotban volt. Tehát ütött-kopott ránézésre is elhasználódottak voltak, vagy csak szimplán régiesek, de jó állapotúak? Ha utóbbi, akkor megint az van, hogy nem mindegy, hogy mennyit fizettetek érte. A "húzós" WC is régies, de ha fel van újítva, akkor én nem csinálok belőle gondot, max leöntöm vízzel...


Értékelések: Én a Google-t szoktam nézni, ott 5 csillag a maximum, és ott is lehet szöveget írni.


Legalább a belvárosban volt ez a hely, vagy valami szűk, eldugott zugban?

2021. aug. 7. 14:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 anonim ***** válasza:
0%

Amíg nem linkeled be a szállást és az árat, hogy valós képet kapjunk,

addig ez itt a mese kategória.

2021. aug. 7. 21:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/15 A kérdező kommentje:

Hát, a fogadtatás az tényleg gáz, bármennyibe is kerüljön a szállás. Nyilván alap kéne, hogy legyen a "Jó napot kívánok, miben tudunk Önnek segíteni?", és mennyivel másabb, ha azt mondja, hogy "Legközelebb legyenek szívesek a csengőt használni." Egyáltalán mit csináltatok? Kopogtatok? Megrántottátok a kilincset? Miért nincs egyáltalán nyitva nappal (6-20 között)? Gondolom recepciós csak van, aki figyeli napközben a jövő-menő embereket...



Nincs recepció, abszolút

Álltunk és vártuk az egyik tulajt hogy beenngedjen, telefonon azt mondta varjunk, közben egy másik házi gazda mégis ott volt és kinézet és jól leb##, hogy ott a csengő máisztro...

2021. aug. 8. 10:29
 15/15 anonim ***** válasza:
95%

Megnéztem a linket, amit küldtél, én úgy látom, hogy a parkolást és a reggelit mások is nehezményezték, előbbire az volt a szálláshely válasza, hogy ennyicske helyük van, nem tudnak bővíteni, de az utcán is ingyen parkolsz; utóbbira meg az, hogy a vírus miatt porciózzák a reggelit és kérhetsz repetát. Nyilván, ha ezt nem mondták el ott helyben, az gáz.


Szóval én úgy látom, hogy nem vagytok egyedül a véleményekkel, viszont ugye értékelésnél te külön megadod a számokat, hogy a kaja vacak volt, de a tisztaság 10-es, és ebből lesz egy átlagszám az értékelésed mellett.

Plusz nyaralásnál az emberek megengedőbbek, ha a kisebb bosszúságok ellenére jól érzi magát valaki, akkor hajlamos felfelé pontozni, hiszen összességében jó volt a nyaralás, akkor is, ha szövegesen leírja a negatívumokat.


Hogy recepció nincs, az családi vállalkozásos kis panziónál előfordul, mi is hasonló helyre szoktunk járni nyaralni, ott pl. ki van írva a szallas.hu-s visszaigazolásban, hogy 14-17 a bejelentkezés, de X telefonszámon jelezz, mikor érkezel, hogy legyen ott valaki, aki fogadni tud. Nem tudom, itt volt-e ilyesmi nálatok.

A fogadtatás az, ami tényleg gáz, arra a legnagyobb jóindulattal sincs mentség.


Amúgy én mindig azt szoktam csinálni, hogyha helyet foglalok, hogy mindig a legrosszabb véleményeket nézem meg, egyrészt, hogy milyen arányban van a jókhoz képest - kritikát hamarabb ir az ember, mint dicséretet, és ha így is elenyésző a rossz jelzések száma, az már jót jelent -, nyilván azt, hogy miket nehezményeznek, és főleg, hogy erre milyen stílusban reagál a szállás, mert az árulja el a legtöbbet a helyről (de étterem, bolt, bármi esetén ugyanígy). A mi nem tehetünk róla, ménemszólt, de amúgy is volt minden jellegű reakciók már nem jelentenek jót.

2021. aug. 8. 10:52
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!