Ha egy Bookingon már visszaigazolt foglalásnál a fizetéskor nincs elegendő fedezet a kártyán, akkor a rendszer mínuszba viszi az egyenleget, vagy egyszerűen törlik a foglalást?
Figyelt kérdés
Tavaly foglaltam egy szállást a Bookingon erre a februárra. Egy évvel ezelőtt ugyanitt szálltam meg, akkor érkezéskor kellett fizetni. Ma viszont kaptam egy e-mailt, hogy holnap megterhelik a kártyámat, mert állítólag ütemezett fizetést állítottam be erre a napra (amit nem tettem meg). Jelenleg nincs elegendő fedezet a kártyámon, az utazás előtti napokban viszont már lenne. Ilyen esetben mi történik? Törlik a foglalásomat, kaphatok haladékot, vagy a kártyám mínuszba kerül?ma 07:34
1/5 A kérdező kommentje:
Írtam a szállásnak és a Bokking ügyfélszolgálatnak is, csak félek, hogy nem kapok válasz holnapig.
ma 07:35
2/5 anonim válasza:
Hívd fel a szállást, kb 3 perc alatt tisztázzátok a szitut
3/5 anonim válasza:
A fizetés sikertelen lesz, és kérni fogják, hogy adj meg új bankkártya adatokat. Ha jól emlékszem 24 órad lesz erre, ellenkezö esetben törlödik a foglalás.
4/5 A kérdező kommentje:
Egyeztettem a szállással, kérték, hogy mondjam le a bookingos foglalást, és foglaltak nekem közvetlenül arra az időpontra, így ráérek csak az érkezéskor fizetni.
ma 10:53
5/5 anonim válasza:
Amúgy szerintem lehet változtatni fizetési módot.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!