Altalanossagban veve egy szallasfoglalasnal mennyi szokott lenni a foglalo dij?
Hol akarsz foglalni?
A booking.com-on csak zárolják az összeget a bankkártyádon, a tényleges fizetés a szállás igénybevételekor történik.
Koszonom az eddigi valaszokat!
Bookingon is meg van szabva, hogy mennyi idon belul tudod lemondani a foglalast kotber mentesen, ha egy nappal szolsz erkezes elott, akkor bizony a penzt nem kapod vissza - legalabbis ez igy van a legtobb helyen, minden szallast ado maga donti el.
Nem foglalni szeretnek, panziom van.
A virus miatt, meg ugy egyebkent is igyekszunk a leheto legrugalmasabbak lenni, de most kicsit betelt a pohar, hogy mar x. alkalom hogy az utolso pillanatban mondjak le a foglalast. Ertem hogy ebben a virushelyzetben minden bizonytalan, a problema azzal van, hogy lefoglaljak, fenntartom nekik a helyet pedig lenne mas erdeklodo, majd az erkezes elott 1-2 nappal lemondjak, holott ki tudtam volna adni masnak.
De hát a vírus miatt eleve nem üzemeltetheted a panziót....
Kivéve persze üzleti út esetén - de azt meg nem jellemző, hogy lemondják...
#4: akinek panziója van, és arra építi a megélhetést, szerintem érthető, ha próbál a lehetőségekhez képest megoldást találni arra, hogy maradjon valami bevétele. A mostani helyzet nem olyan régóta áll fenn, nyilván mondja vissza mindenki a szilveszteri, januári, februári foglalásait, épp elég rossz lehet ez úgy is, hogy a törvény most ezt írja elő.
De hallottam szállásadóktól, hogy mennyire semmibe veszik őket a vendégek sokszor, és ez egyre általánosabb, muszáj megvédeni magát valamilyen módon. Én valószínűleg kérnék 50% foglalót, mert én is tapasztalom szolgáltatói oldalról, csak más szektorból, hogy bárkinek akkor lehet már csak adni a szavára, ha anyagi érdeke is fűződik hozzá. Ha bukja az 50% foglalót egy lemondás esetén, majd a vendég sem áll olyan flegmán a saját foglalásához. Más dolog persze a vis maior, de sokszor csak az áll az egész mögött, hogy két kattintás foglalni, lemondani meg egy. Sokan vissza is élnek ezzel. Ismerek olyat, aki sportot űz abból, hogy szállásokat foglalgat már télen a nyári időszakra, aztán egy héttel előtte eldönti, hogy akar-e, tud-e menni, és ha nem, mondja le a foglalásokat.
#4: Jelenleg csakis kizaralog uzleti vagy mas egyeb engedelyezett hivatalos celbol erkezo vendegeket fogadunk, az elobb emlitett eset is egy uzleti vendeg lett volna. Sajnos a kerdes nem a korabban lefoglalt szallast visszamondo vendegek miatt merult fel bennem.
#5: Koszonom!
Sajnalatos, de teljes mertekben igazat kell adjak: amig anyagi vonzata nincs a tortenetnek, addig az emberek szemeben nem lenyeges kovetkezmeny hogy szavahihetetlenene valnak.
Atgondolom, erdemes lehet egy ASZF-t elfogadtatni amiben megfogalmazom, hogy mondjuk az utazast az erkezes idopontja elott x nappal ingyenesen lemondhatjak, erkezes idopontja elott x nappal a fizetendo kotber a teljes foglalas 40%-a, lemondas nelkuli meg nem jelenes eseten az a teljes foglalas 100%-a.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!