Hogyan tudom lemondani a szállás.hun a foglalásom?
"Lemondás, módosítás
A Szolgáltató Weblapján vagy a Szallas.hu mobil applikáción keresztül lebonyolított foglalás módosítását vagy lemondását ugyancsak a Szolgáltatón keresztül, a visszaigazolásban megadott link használatával kell megtenni. Amennyiben a díjmentes módosítási vagy lemondási jog gyakorlása időben korlátozva van, úgy a módosítási vagy lemondási igény tekintetében az az időpont a releváns, amikor a módosítási vagy lemondási igény a Szolgáltatóhoz beérkezik. Amennyiben a lemondás csak díjfizetés (pl. kötbér) ellenében lehetséges a sikeres szobafoglalásról szóló levélben kapott tájékoztatás szerint, akkor a Felhasználó a díj megfizetésére közvetlenül a Partner felé köteles.
Bizonyos módosítások, pl. a visszaigazolt foglaláshoz képest rövidebb tartózkodás, kisebb létszám, alacsonyabb komfort igény, stb. esetén a Partner jogosult kártérítést követelni a felmerült kára (kieső bevétele) kompenzálására. Amennyiben a Felhasználó a visszaigazolt foglalás ellenére nem érkezik meg a szálláshelyre, azt úgy kell tekinteni, mintha lemondta volna a foglalást, és a szálláshelyet üzemeltető Partner igényt tarthat a lemondási feltételekben szereplő díjakra, annak ellenére, hogy a formális írásbeli lemondás technikailag elmaradt."
A fentieket az oldal ÁSZF-jéből másoltam.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!