(Airbnb) Mi a tehendő akkor ha a hostunk lemondta a szállásunkat, szólt az Airbnb ügyfélszolgálatnak, akik segítettek, mégis egy Hotelben kellett aludnunk? (Lejjebb a történet)
A párommal Szardíniában voltunk. A hazafele úton csütörtöki napon szállást foglaltunk egy hostnál Cagliariban este 19-ra. Mikor odaértünk nem tudtuk elfoglalni, mert nem volt kész erre a szoba. A host visszamondta a foglalást, vissza kaptuk a pénzt. Ez után szólt az Airbnb ügyfélszolgálatnak, hogy vagyunk mi akiknek szállás kellene.
A probléma az volt hogy amiket felajánlott az ügyfélszolgálat,drága volt és messze a vasútállomástól/repülőtértől. Mire ezeken végig vergődtünk fogtuk magunkat és elmentünk egy hotelbe. A szoba olcsóbb volt mint amiket felajánlott az ügyfélszolgálat és még közel is.
Egy ismerősöm szerint mivel az Airbnb nem tudott ugyan olyan áron biztosítani szállást így a hotelben töltött éjszaka számláját térítenie kell.
Várom a tapasztalt Airbnb-s utazók válaszait.
Előre is köszönöm szépen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!