Bookingon foglaltunk egy Maltai szallodat. Bejeloltuk hogy a helyszinen fizetunk. De a kartyarol megis eltunt a penz. Hogy mukodik ez?
Megterhelték a kártyátokat ellenőrzésként hogy van-e rajta fedezet! Két opció van ilyenkor:
1. A helyszínen nem kell fizetnetek, mert levonták amit kellett!
2. Csak ellenőrzésképp vontak le, visszakapjátok majd és a helyszínen fizettek.
Nem kell túlaggódni!
Nézd meg a foglalásnál a fizetés állapotát, ha hivatalosan levonták, kifizetettnek tekintik, akkor egy piros "fizetve" felirat jelenik meg a foglalási felületen, illetve ha lehívod, a visszaigazoláson is.
Másik opció, hogy a számlán csak zárolásra került az összeg, ilyenkor azt nem tudod elkölteni, de ha például belépsz az internetes banki számlakezelő rendszeredbe, akkor látnod kellene, hogy csak zárolva van.
Ha ténylegesen levonták az összeget a számláról, és a visszaigazolásnál sem jelenik meg, hogy megtörtént a fizetés, akkor mindenképp írj egy üzenetet a szállásnak, hogy tisztázzátok a helyzetet, és legyen nyoma is.
Minden foglalás előtt célszerű értelmezni a szöveget. Szeretik homályosan előadni. A dolog a szálláshelytől függ. Ezen felül egy kínálat lehet olyan, hogy "vissza nem térítendő" - ezt többnyire pár napon belül ténylegesen levonják és erről küldenek értesítést. Lehet kínálat, ahol homályosan céloznak rá ,hogy neked semmibe se kerül, minden önműködő, meg majd a helyszínen - ezt általában zárolják és pár nappal az érkezés előtt le is vonják. Ahol néhány nappal az érkezés előttig ingyen lemondhatod, és egyértelműen leírják, hogy a helyszínen fizetsz, nem szokták zárolni.
De ha már megtörtént a zárolás, nagyon kicsi az esély, hogy visszakapod, ha mégse akarsz menni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!