Mennyi pénzt vesztettetek már repülőjegy foglalások során? Én 83 ezer Ft-ot. Lehetnének a szerződési feltételek "utas barátok"?
"Ha egy autóalkatrész nem tökéletesen működik visszahívják...
Ha egy repülőgép típussal valami baj van kijavítják..."
Csak nem azt amelyiken rajta voltál és lezuhant!!
A többit javítják ki!
Egy nőnek ezt persze hiába magyarázom...
Valaki kérdezte, hogy milyen megoldást javasolnék.
A törlési díj legyen maximalizálva a jegy árának 20 százalékában az indulás előtti 10napig. Ha 10 napon belül akar törölni valaki, akkor maximum 50% lehetne a törlési díj. Az indulás előtti 3 napban már nem lehetne törölni.
A névátírás költsége ne haladhassa meg a jegy árának 50 százalékát.
Valami hasonló rendszerre mondhatnánk azt, hogy tisztességes, fogyasztó vagy "utas barát".
Elnézést kérek előre is ha ezzel megbántok néhány hozzászólót.
Érzem én is mennyire radikális és túlzó a javaslatom.
"A névátírás költsége ne haladhassa meg a jegy árának 50 százalékát. "
Tudod Te, milyen fejetlenség lenne akkor?
Írd be a keresőbe itt, hogy "meggondoltam magam", meg "mi van, ha mégsem veszem át" (az utánvétes csomagokkal)
Tudod, miért hozom ezt fel példának?
Mert így is tele van a net olyan emberekkel, akik képtelenek a saját döntéseikért felelősséget vállalni.
Mondok egy példát, pl. ha az általad javasolt módszert bevezetnék, akkor a következő lenne:
megveszi az emberke 6 ezerért a jegyet, (akár 10 járatra is), indulás előtt 10 nappal kitalálja, hogy törölni akarja, nem számít, max veszít 3 ezer ft-ot, ezt eljátsza 20-50 ember egy járaton és a légitársaság már foghatja a fejét, hogy 10 nap alatt hogy a búbánatba fogja megtölteni a repülőt?
Ezzel az intézkedéssel csak megerősítenék azt a viselkedést, hogy nem számít, nyugodtan meggondolhatjuk magunkat bármikor, stb.
Megértem, hogy "fáj" a 83 ezer ft veszteség, megértem, hogy igazságtalannak érzed, de egy dolog biztos:
ha most még nem is látod be, hogy hibáztál, de van annyira fájó a 83 ezer ft, hogy legközelebbi foglalásnál 3x meg fogod nézni, hogy jól írtál-e be mindent - ez tuti.
"Mennyi tökéletes ember van itt, aki soha semmi hibát nem csinált még."
Itt nem arról van szó, hogy mi nem hibáztunk még, hanem arról, hogy felnőtt ember módjára vállaljuk a tetteink, (azaz a hülyeségünk) következményeit és megtanuljuk, hogy legközelebb odafigyelünk :-)
Én pl. a Vaterán eleinte vásároltam műszaki cuccot, 2x is befaragtam vele - aztán nem azt a következtetést vontam le belőle, hogy hüle a Vatera, hanem azt, hogy műszaki cuccot nem veszek ott. Szépen elballagok egy üzletbe, megnézem, kipróbálom (ha lehet), kapok rá 1-2 év garanciát és kész. Nem dobtam ki tizen-huszonezreket azért, hogy 3 nap múlva ne tudjak valamit használni "spórolás" címszóval.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!