Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Mennyi pénzt vesztettetek már...

Mennyi pénzt vesztettetek már repülőjegy foglalások során? Én 83 ezer Ft-ot. Lehetnének a szerződési feltételek "utas barátok"?

Figyelt kérdés

2018. márc. 9. 22:52
1 2 3 4 5
 31/48 anonim ***** válasza:
2%

"Ha egy autóalkatrész nem tökéletesen működik visszahívják...

Ha egy repülőgép típussal valami baj van kijavítják..."


Csak nem azt amelyiken rajta voltál és lezuhant!!

A többit javítják ki!

Egy nőnek ezt persze hiába magyarázom...

2018. márc. 11. 19:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/48 A kérdező kommentje:
12 levélváltás volt a témában az ügyfél szolgálattal és beszéltünk is néhányszor. Nincs méltányosság. A pénz elveszett.
2018. márc. 12. 09:15
 33/48 A kérdező kommentje:

Valaki kérdezte, hogy milyen megoldást javasolnék.

A törlési díj legyen maximalizálva a jegy árának 20 százalékában az indulás előtti 10napig. Ha 10 napon belül akar törölni valaki, akkor maximum 50% lehetne a törlési díj. Az indulás előtti 3 napban már nem lehetne törölni.

A névátírás költsége ne haladhassa meg a jegy árának 50 százalékát.

Valami hasonló rendszerre mondhatnánk azt, hogy tisztességes, fogyasztó vagy "utas barát".

Elnézést kérek előre is ha ezzel megbántok néhány hozzászólót.

Érzem én is mennyire radikális és túlzó a javaslatom.

2018. márc. 12. 09:36
 34/48 anonim ***** válasza:
74%

"A névátírás költsége ne haladhassa meg a jegy árának 50 százalékát. "


Tudod Te, milyen fejetlenség lenne akkor?

Írd be a keresőbe itt, hogy "meggondoltam magam", meg "mi van, ha mégsem veszem át" (az utánvétes csomagokkal)

Tudod, miért hozom ezt fel példának?

Mert így is tele van a net olyan emberekkel, akik képtelenek a saját döntéseikért felelősséget vállalni.

Mondok egy példát, pl. ha az általad javasolt módszert bevezetnék, akkor a következő lenne:

megveszi az emberke 6 ezerért a jegyet, (akár 10 járatra is), indulás előtt 10 nappal kitalálja, hogy törölni akarja, nem számít, max veszít 3 ezer ft-ot, ezt eljátsza 20-50 ember egy járaton és a légitársaság már foghatja a fejét, hogy 10 nap alatt hogy a búbánatba fogja megtölteni a repülőt?


Ezzel az intézkedéssel csak megerősítenék azt a viselkedést, hogy nem számít, nyugodtan meggondolhatjuk magunkat bármikor, stb.

Megértem, hogy "fáj" a 83 ezer ft veszteség, megértem, hogy igazságtalannak érzed, de egy dolog biztos:

ha most még nem is látod be, hogy hibáztál, de van annyira fájó a 83 ezer ft, hogy legközelebbi foglalásnál 3x meg fogod nézni, hogy jól írtál-e be mindent - ez tuti.

2018. márc. 12. 15:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 35/48 anonim ***** válasza:
0%
Mennyi tökéletes ember van itt, aki soha semmi hibát nem csinált még.
2018. márc. 12. 18:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 36/48 anonim ***** válasza:

"Mennyi tökéletes ember van itt, aki soha semmi hibát nem csinált még."


Itt nem arról van szó, hogy mi nem hibáztunk még, hanem arról, hogy felnőtt ember módjára vállaljuk a tetteink, (azaz a hülyeségünk) következményeit és megtanuljuk, hogy legközelebb odafigyelünk :-)

Én pl. a Vaterán eleinte vásároltam műszaki cuccot, 2x is befaragtam vele - aztán nem azt a következtetést vontam le belőle, hogy hüle a Vatera, hanem azt, hogy műszaki cuccot nem veszek ott. Szépen elballagok egy üzletbe, megnézem, kipróbálom (ha lehet), kapok rá 1-2 év garanciát és kész. Nem dobtam ki tizen-huszonezreket azért, hogy 3 nap múlva ne tudjak valamit használni "spórolás" címszóval.

2018. márc. 12. 19:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 37/48 anonim ***** válasza:
Hát én nem vagyok tökéletes, hibáztam már elég sokat, de valahogy vásárlásnál sose sikerül. Odafigyelek. Pláne, ha több tízezres tételről van szó.
2018. márc. 13. 05:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 38/48 anonim ***** válasza:
Jó nagy hülye vagy kérdező. Aki ennyire béna, az inkább maradjon a tehén faránál.
2018. ápr. 3. 15:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 39/48 anonim ***** válasza:
100%
Én semennyit nem vesztettem, eddig 20-szor repültem. Attól mert te lusta disznó és hanyag vagy ahhoz hogy többször is tüzetesen átnézz egy repjegy foglalást, az nem a légitársaság hibája. Az pláne nem a társaság hibája, ha hülye vagy.
2018. ápr. 3. 15:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 40/48 A kérdező kommentje:
Köszönöm a hozzászólást. Komolyan nem gondoltam volna, hogy ilyen hasznos információkat kapok. Nagyon elgondolkodtató.
2018. ápr. 4. 21:04
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!