Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Mennyi pénzt vesztettetek már...

Mennyi pénzt vesztettetek már repülőjegy foglalások során? Én 83 ezer Ft-ot. Lehetnének a szerződési feltételek "utas barátok"?

Figyelt kérdés

2018. márc. 9. 22:52
1 2 3 4 5
 21/48 anonim válasza:
55%
Semennyit. Bár még nem is repültem repülőgéppel.
2018. márc. 10. 19:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/48 anonim ***** válasza:
88%

Mint tudjuk, minden magyar állampolgárnak joga van hülyének lenni!


Amúgy a lottóigazgatóságon miért nem reklamálsz, hogy te eredetileg azt az öt számot akartad beixelni amit kihúztak, csak véletlenül elírtad.

Adják már oda neked a kétmilliárdot, mert különben kiírod a gyíkon, hogy nem felhasználóbarátok.

2018. márc. 10. 20:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/48 anonim ***** válasza:
100%

22-es:


:D :D :D

2018. márc. 11. 06:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/48 A kérdező kommentje:

A LOTTO igazgatóságon azért nem reklamálok, mert az egy szerencsejáték oldal. Ott tisztában van az ember, hogy elveszítheti a pénzét.

De a repülőjegyet forgalmazó oldalon nem örül az ember ha 83 ezer Forintot veszít, azért mert rossz opciót jelölt be. És nincs méltányosság. Nincs megoldás.

Ha egy autóalkatrész nem tökéletesen működik visszahívják az autókat és kijavítják a hibát.

Ha egy repülőgép típussal valami baj van kijavítják vagy eltűnik a piacról. Hallottatok mostanában CONCORDE repülőgép járatokról? Biztosan nem. Pedig lehet, hogy tökéletesebb volt, mint ez az internetes foglalási rendszer.

Természetesen lehet így gondolkodni, hogy velem nem történt semmi baj, akkor akikkel történt azok hülyék. Megértem ezt az álláspontot is. El tudom fogadni.

Én, itt most arra lennék kíváncsi, hogy mások is jártak-e már rosszul a repülőjegy foglalások során.

2018. márc. 11. 09:26
 25/48 anonim ***** válasza:
100%
Na mégegyszer: épeszű ember ellenőriz mindent többször, miközben rendel és mielőtt fizet. Ez nem autó alkatrész, nem hibás repülőgép.
2018. márc. 11. 09:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/48 A kérdező kommentje:
Köszönöm a minősítést! Sokat segítettél!
2018. márc. 11. 10:04
 27/48 anonim ***** válasza:
100%
Nagyon szívesen. Remélhetőleg a segítségemnek köszönhetoen többet nem csinálsz ilyet
2018. márc. 11. 10:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/48 anonim ***** válasza:
81%
Senkinek nem kotelessege teged patyolgatnia, mert figyelmetlen vagy, es a sajat felrohato magatartasodbol penzt vesztettel. Es ugyanugy senki nem dorgalhato meg, aki nem akar teged emiatt patyolgatni. Ugyanilyen meg az eletben rengeteg dolog is. Pl. egy nyelvvizsga tesztes resze. Senkit nem fog erdekelni, hogy A helyett B-jeloltel, holott hazafele rajottel, hogy az A a helyes valasz. Ez van, fizeted a hibad arat ilyen esetekben, es elgondolkozol magadon, hogy legkozelebb hogyan tudod majd jobban csinalni, ahelyett, hogy olyan rendszereket szidsz, amiket rajtad kivul csak azon a napon minimum tobb szaz ezer emberke hasznalt rendesen.
2018. márc. 11. 10:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/48 anonim ***** válasza:
84%

"Ha egy autóalkatrész nem tökéletesen működik visszahívják az autókat és kijavítják a hibát. "


Igen, ez minőségi hiba és ez teljesen más, a gyártó eltolta.


"De a repülőjegyet forgalmazó oldalon nem örül az ember ha 83 ezer Forintot veszít, azért mert rossz opciót jelölt be. És nincs méltányosság. Nincs megoldás."


Na, akkor induljunk el a te gondolatmeneteden: mégis mit vársz, mit csináljon a légitársaság?

Azt ugyebár nem lehet megcsinálni, hogy kiszűrje a rendszer, hogy ha Te BP-en vagy, akkor ne tudj pl. Madridot bejelölni indulási helyként - hiszen könnyen lehet, hogy kifelé autóval mész és csak visszafelé akarsz repülővel jönni. Vagy lehet, hogy már társasággal mész Madridig - tehát ez nem működik.

A Wizzair egy fapados légitársaság, ahol fillérekért tudsz jegyet venni, olyan olcsón, hogy Olaszországba olcsóbb a jegy (ha jó időben fogod ki) mintha itthon lemennél vonattal Debrecenbe.


Mint tudjuk, a fapados dolgok alapelve: fizetsz alap dolgokért egy keveset és ha ezen felül még szeretnél mást, akkor az alapra rápakolhatod a szolgáltatásokat.


Ha éltél volna azzal, amit írtam (és jól lehúzták, most sem értem, miért?), azaz a Wizz Flex-el, akkor járatonként 10 euró-ért kérhetsz módosítást, visszatérítést, stb. Tehát még az elrontott foglalásodat is helyre tudtad volna hozni kevés pénzért.

Arról meg nem tehet a Wizzair, hogy nem kérted ezt a szolgáltatást és elrontottad a foglalást.


[link]

2018. márc. 11. 11:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/48 anonim ***** válasza:
0%
Hívd fel azért holnap az ügyfélszolgálatot, hátha méltányosak lesznek, és segítenek (előfordul).
2018. márc. 11. 16:54
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!