Repülőt késtetek már le? Mi történt?
Nem, de voltak már êrdekes dolgaim. Egyszer dokihoz kellett mennem indulás előtt. 9-re mentem a gépem du 2-kor indult. Gondoltam ez simán belefér. Na kifogtam egy irtó alapos dokit, mindent megakart vizsgálni én meg idegbajt kaptam már. Úgy gondoltam 10-re szabad leszek végül kicsivel dél előtt kerültem ki. Szerencsére időben kiértem.
Aztán egyszer sikerült nem észrevenni, hogy átrakták az indulási kaput. Időben ott voltam, szépem bealudtam, felkeltem és, mint egy jókislány vártam a beszállást. Kicsit furi volt, hogy sehol senki, így megnéztem a kaput. Átraktak a terminál másik végébe. Futás végül szerencsém volt, mert bevártak egy késő gépet.
De a legdurvább az volt amikor az időeltolodás miatt annyira megzavarodtam, hogy egy nappal korábban mentem ki. Szerencsére kedvesen szóltak, másnap meg időben ott voltam 😊
Bár én még egy gépet se késtem le, de mindig jót röhögök rajtuk.
(Nem azokon, akik átszállás miatt késik le).
Hanem azokon, akik saját hibájukból vagy lustaságuk miatt nem érnek ki időben.
A biztonsági ellenőrzés előtt, (ahol párszáz ember várja türelmesen, hogy rákerüljön a sor), rohan a kedves utas és már szinte könyörög, hogy hagy álljon előre, mert 10 perc múlva indul a gépe.
Indulás előtt illene legalább 2 órával kiérni a reptérre.
+ Ha autóval van, érdemes belekalkulálni a dugót, balesetet és parkolási ceremóniát.
Tömegközlekedésnél is érdemes + félórát rászámolni.
Talán sírjak rajtuk?
Inkább az a szánalmas, ahogy a biztonsági ellenőrző kapu előtt könyörögnek a többi utasnak, hogy " jajj hagy álljak ön elé, mert lekésem a gépem. A többi utas aki sorban áll, ki tud érni időben? Kis reptéren dolgozok, napi 20-30 ezer utas kb, de kb fél óránként hallom a(z) "utolsó figyelmeztetés herr/frau XX menjen az X kapuhoz. Az meg talán épp akkor esik be a főbejáraton és rohan biztonsági ellenőrzésre, ahol kígyózik a sor.
Azért, mert valakinek bemondják a nevét még nem biztos, hogy saját hibája miatt mondják be. Gyakran átszálló utasról van szó, vagy olyanról aki bent van a terminálban csak éppen nem jó helyen.
Millió oka lehet egy késésnek és normális reptéri dolgozóként, neked segíteni kellene az utasokat, nem pedig kiröhögni.
"(Nem azokon, akik átszállás miatt késik le).
Hanem azokon, akik saját hibájukból vagy lustaságuk miatt nem érnek ki időben."
Ugye ezt a részt nem olvastad el? Miért is kellene...
Egyébként nem vagyok információs, nem az a dolgom, hogy az utasokat terelgessem.
De, ha a kedves utas/kísérő megállít és "illedelmesen köszön és segítséget kér", akkor én ugyanolyan stílusban válaszolok neki és ha tudok, akkor segítek.
Ha bunkó módra viselkedik és egy "hé t3?", akkor én is bunkó leszek és nem hallom meg.
Az utasok nagy része normális, ha van időm, szoktam beszélgetni velük.
Átszálló utasokkal nem találkozok, mert én nem megyek át a biztonsági kapun. Ők természetesen nem saját hibájukból késik le a gépet.
Hidd el, itt vannak páran akik saját hibájukból késik le a gépet. (elaludt, bevásárolni volt, nem talált parkolóhelyet stb.)
És hidd el, vannak akik bunkó módon próbálnak előre jutni és nekik áll feljebb, ha valaki nem engedi előre őt. Aztán nekiállnak könyörögni.
Nah őket már nem sajnálom.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!