Nem látom a foglalásomat, akkor nincs is jegyem?
Figyelt kérdés
Lefoglaltam egy jegyet a Brusselsnél, de csak az alkalmazásban látom a foglalást. Kaptam visszaigazolást a foglalásról és a fizetésről is, de mikor be akarok lépni az interneten a fiókomba, nem adja ki. Hozzáadni is próbáltam a manage my bookingnál, akkor meg azt írja hogy a jegy nem lett lefoglalva.
Most akkor tulajdonképpen nincs is jegyem?
2017. ápr. 20. 16:10
2/2 anonim válasza:
Szerintem az alkalmazás nem ugyanahhoz a fiókhoz van hozzárendelve.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!