A repülőgép esése közben is csökkenhet a kabinnyomás?
A kérdésed elég speciális, ám a hivatkozott cikk alapján nem ez történt. Esett a kabinyomás, majd a gép "esett" pár száz/ezer métert.
"We soon leveled out, and I later learned that when you lose cabin pressure, you have to drop below 10,000 feet to prevent a loss of consciousness."
Ha nem tudsz angolul értően olvasni, miért fogyasztasz ilyen nyelvű médiát?
Semmi gond, örülök, hogy tudtam segíteni, ne haragudj, ha offenzívnek hatott a hozzászólásom, visszaolvasva elég szarul jön ki az egész :D
DE írok egy példát a zuhanás közbeni nyomásesésre:
- 0 méteres magasságban tegyük fel, hogy 10 egységnyi (a mértékenység most mindegy) nyomás uralkodik
- 10 km magasan 1 egység, ilyen magasan repül a gép
- a kabinban 7 egység fix nyomás van
- elkezd szállni a kabinyomás, 1 egységet "ereszt/perc
- elkezd zuhanni a gép, 1 km-t zuhan percenként.
Ez felírható két lineáris függvényként. Ahol majd metszik egymást, ott fog kiegyenlítődni a nyomás, és onnantól kezdve a kabinyomás újra emelkedni fog, mivel a gép zuhan lefelé
> 9 km: külső 2, belső 6
> 8 km: külső 3, belső 5
> 7 km: külső 4, belső 4 <---- itt találkoznak
> 6 km: külső 5, belső 5
> 5 km: külső 6, belső 6
> és így tovább amíg... a) le nem zuhan a gép b) de inkább tételezzük fel, hogy 1000 m-en stabilizálódik a dolog és leteszi a gépet a személyzet :P
Köszönöm, aranyos vagy, hogy írtál!
Amúgy nem volt bántó a hozzászólásod, mindenesetre jogos volt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!