Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Ha a RYANAIR-nél igénybe...

Tom0919 kérdése:

Ha a RYANAIR-nél igénybe veszem a mobil beszállókártya szolgáltatást, később még ki tudom nyomtatni is?

Figyelt kérdés
2016. jún. 10. 22:26
 1/2 anonim ***** válasza:

[link]


Mit tegyek, ha a mobil beszállókártya nem jelenik meg rendesen a mobilkészüléken?

Ha a mobil beszállókártya nem jelenik meg rendesen, az valószínűleg a mobilkészülék konfigurációs beállításai miatt van. Kérjük, lépjen kapcsolatba a telefon gyártójának technikai segítségnyújtási ügyfélszolgálatával. Ha a probléma továbbra is fennáll, látogassa meg a Ryanair.com weboldalát és nyomtassa ki a beszállókártyát. Ezt két órával a járat indulása előtti időpontig megteheti.



Lehetőség van a mobil beszállókártya használatára ha már megtörtént az online utasfelvétel?

Igen. Az alkalmazás lehetővé teszi a beszállókártya lekérést, ha a járatokra az utasfelvétel sikeresen megtörtént. Továbbá, két órával az indulás előtti időpontig beszállókártyáját ki is nyomtathatja a Ryanair weboldaláról.

2016. jún. 11. 01:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
igen
2016. jún. 11. 19:55
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!