Ha a RYANAIR-nél igénybe veszem a mobil beszállókártya szolgáltatást, később még ki tudom nyomtatni is?
Mit tegyek, ha a mobil beszállókártya nem jelenik meg rendesen a mobilkészüléken?
Ha a mobil beszállókártya nem jelenik meg rendesen, az valószínűleg a mobilkészülék konfigurációs beállításai miatt van. Kérjük, lépjen kapcsolatba a telefon gyártójának technikai segítségnyújtási ügyfélszolgálatával. Ha a probléma továbbra is fennáll, látogassa meg a Ryanair.com weboldalát és nyomtassa ki a beszállókártyát. Ezt két órával a járat indulása előtti időpontig megteheti.
Lehetőség van a mobil beszállókártya használatára ha már megtörtént az online utasfelvétel?
Igen. Az alkalmazás lehetővé teszi a beszállókártya lekérést, ha a járatokra az utasfelvétel sikeresen megtörtént. Továbbá, két órával az indulás előtti időpontig beszállókártyáját ki is nyomtathatja a Ryanair weboldaláról.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!