Ha a bőröndömre van még garancia és a repülés során megsérül mi a teendő?
Kivel szeretnéd kifizettetni a károdat?
Mert a bőrönd gyártóját marhára nem fogja érdekelni, ki vágta földhöz és hányszor. Max a légitársasággal egyezkedhetsz.
Igen, jegyzőkönyvet kell felvetetni.
A bőröndödre szóló garancia arra vonatkozik, ha magától leesik a kereke, nem arra, ha a reptéri melós összetöri...
Ettől függetlenül igen, jegyzőkönyvet kell felvenni, csak épp a garanciának ehhez semmi köze. A légitársaság viszont fizethet kártérítést, ha eleget nyaggatod őket.
Mármint az olcsó bőröndökre. Jóminőségű bőröndökkel az a teendő hogy átadod a márkaszervíznek majd várod a postást mert hogy Magyarországon ilyen nincs az biztos. Itt lehet olvasni hogy néz ki egy ilyen garancia: [link] If your Briggs & Riley bag is ever broken or damaged, even if it was caused by an airline, we will repair it free of charge. És igen, nekem a B&R már javított hátizsákot kérdés nélkül. Meg az Eagle Creek is szépen rendbehozta az egyik bőröndömet amit szemmel láthatóan úgy húztak végig valami olajos betonon hogy kilyukadt több helyen. Ők sem kértek garancialevelet vagy bármi ilyesmit.
Csehországban például van repair centre, jellemző hogy Magyarországon nincs.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!