Az utas szállító repülőgépek miért nem visznek magukkal "mentőcsónak" szerű kis "mentőrepülőt"?
Ezt átgondoltad? Szerinted mekkorának kell lennie annak a mentőrepülőnek, hogy mindenki ráférjen?
Meg még millió oka van amiért ez felesleges és kivitelezhetetlen.
Hát, ez úgy egészében kivitelezhetetlen. De ha ez megnyugtat, végül is "több repülő" van egy nagy gépben, ezt úgy értem, hogy minden komponensnek van tartaléka, és annak is van tartaléka általában.
Pl három hidraulikarendszer van, három műhorizotn, tartalék rádió, két botkormány, egy négy hajtóműves gép tud repülni egy hajtóművel is, sőt vitorlázni is képes hajtómű nélkül. Tehát ha úgy nézed, van egy egész "tartalék gép" beépítve :)
Figyelj, csak egy egyszeru szamolast vegezz el: egy atlagos Airbus gepen (legyen az A320-as) MINIMUM 150 ember utazik. Az eggyel nagyobb tesojan, ami szinten eleg gyakori tipus, az A321-es, 185+szemelyzet.
Most probald meg elkepzelni, hogy ~200 embert hany 'kisrepulore' tudnal felultetni.
Azért, mert az utas és a szállító közötti hézagon leesne.
A mentőcsónak és a mentőrepülő miért sikerült? Te is menj politikusnak!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!