Amikor online veszem a jegyet és különböző légitársaság járatai között szállok át, akkor egy járat késés miatti kiadásokat vagy elszállásolást hogyan lehet intézni?
Figyelt kérdés
Mármint a reptéren ki intézi? A légitársaságok nem mutogatnak ilyenkor egymásra?2015. nov. 10. 19:47
1/6 anonim válasza:
Ha online veszed, és egy foglalási szám alatt vannak az egyes szektoraid, akkor van értelme járatkésés miatti ügyintézésről beszélni.
Egyébként - ha külön-külön jegyeid vannak - , senki nem fog áttenni másik gépre, és senki nem fog a panaszoddal foglalkozni.
A reptéren senki nem fog a kiadásaiddal foglalkozni még az első esetben sem. Olyankor is igyekezz arra szorítkozni, hogy áttegyenek a következő csatlakozó járatra.
Az indokolt és megfiizethető kiadásokat, valamint a kártérítéseket pedig az ügyfélszolgálattal intézd.
2/6 A kérdező kommentje:
De milyen ügyfélszolgálattal? Online, ahol a jegyet vettem?
2015. nov. 11. 09:03
3/6 anonim válasza:
A nagyobb jelenléttel bíró légitársaságoknak van képviselete az adott reptéren.
ott intézheted a dolgaidat. ha nincs ilyen, akkor van egy hotline általában.
4/6 A kérdező kommentje:
Na de melyik légitársaság? Amelyik miatt mondjuk lekéstem a csatlakozást? És ők tudnak róla, hogy én egy másik társasággal együtt vettem jegyet egy online oldalon?
2015. nov. 11. 20:17
5/6 anonim válasza:
Ha különböző légitársaság (pl easyjet majd Turkish) és nem code share akkor buktad a másik jegyed és semmit nem kapsz vissza és semmilyen ellátásra nem vagy jogosult és egyik légitársaság sem hibás a csatlakozást illetően. Ha 3-4 óra volt a késése az első légitársaságnak akkor kártérítést igényelhetsz. Ilyen jegyeket mindig hosszú átszállási idővel szabad csak venni, 5-6 óra +
6/6 A kérdező kommentje:
Ez új info, ezt így még nem olvastam sehol.
Köszönöm szépen!
2015. dec. 11. 08:44
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!