Mit tegyek ha nem érhető el az online utasfelvétel?
Fapadossal repülök, már mentem vele másfelé is és sosem volt gond az online check-innel (szóval azért annyira nem vagyok hülye:), de most ugyan kitöltöttem minden adatot, útlevélszám, stb. nem ad opciót nyomtatásra. Azután láttam egy ilyen feliratot:
"E reptér esetében nem érhető el az online utasfelvétel"
A wizz oldalán ez van:
"Azoknak a repülőtereknek a listája, ahol az internetes utasfelvétel nem elérhető (a reptéri utasfelvétel viszont díjmentes) ..." - itt megtalálható az "én repterem" is, kérdésem, akkor most nem kell semmiféle szokásos lapot kinyomtatni, hanem oda kell menni valahova a reptéren és majd megcsinálják - díjtalanul?
Köszönöm a segítséget...
Bemásoltad magadnak a választ, akkor mi a gond? Van olyan reptér, ahol nem lehet online csekkolni, ilyenkor a reptéren kell, külön díj felszámítása nélkül!
De ugyanez van a belinkelt szövegben is.
Budapesti indulásnál lehet online becsekkolni.
Hová utazol? Dubaj?
kutaiszi. bár ez sztem nem lényeg.
Igen, már én is csekkoltam be pár éve (Budapest-Marosvásárhely), nem volt semmi gondom.
Remélhetőleg megoldódott a kérdés, felhívtam az utazási irodát, ahol vettem a jegyet, azt mondták, hogy a wizz pár hete hozott egy új rendelkezést, hogy kézipoggyászosoknak nincs online check-in.
Azért írom le, hátha másoknak is segít valamikor ez az info, mert a wizz oldalán még nem olvastam - vagy csak én voltam figyelmetlen :(
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!