Travel Service járatok indulásai és érkezései miért megbízhatatlanok?
Nyáron ezzel a légitársasággal utaztunk oda - vissza is többórás késésekkel indultak miattuk a többi programjaink is csusztak, vagy lemaradtunk róluk!!!!.... régebben a vizzairral voltak ugyanilyen járatindulási érkezési problémák.
Miért engedhetik meg maguknak ezeket a késői indulásokat a légitársaságok?
...miért kiszolgáltatottak a vétlen utasok????
A levelezéseken velük is tulvagyunk, természetesen primán! kimagyarázták magukat!!!!!
A repülőgépek indulási ideje meg van szabva percre pontosan. Amikor a kedves utasokat felengedik a gépre, rengeteg felesleges idő elmegy azzal, hogy pakolnak, álldogálnak, feltartják a másikat a haladásban. Az ilyenek veszik el az időt az indulásra, és emiatt késhet rögtön az első aznapi indulás.
Ha a pilótának szerencséje van, akkor be tudja hozni a késést repülés közben.
Ha jól emlékszem, az Austrian Airlines hívta be úgy az utasokat, hogy meghatározott sorokban ülőkkel kezdte. Időben indultunk.
A kiszállás a második horror. Azonnal felpattan mindenki, hogy rögtön magához vegye a cuccait, így káosz az egész. Soronként kellene kiengedni az utasokat, szervezetten, de a marhák nem tudnak várni.
A vétlen utasok inkább rendezettebben foglalják el a helyüket, és ne hagyjanak maguk után mocskot és koszt, mert azt is fel kell takarítani a következő csoport indulása előtt.
A többórás késések adódhatnak műszaki, időjárási problémákból is, intelligens embert ezt el tudja fogadni, a többi maradjon otthon.
Ha 3 órát nem érte el a késés akkor nincs mit tenni. És ez esetben nem értem milyen programot húzott keresztbe? :-D Te bajod ha ennyire sűrűn tervezel...
Ha több mint 3 óra, és nem történt vis major esemény akkor kártérítésre vagy jogosult. Igen, akkor is, ha első körben leráztak.
Elsővel értek egyet, de igaz előfordulhatnak olyan események ami miatt késnek a gépek.
Nem egyszer volt szerencsém olyanhoz, hogy pl charter gép fél órát várt 4-6 főre, mert leragadtak a repülőtéri bazársoron (Hurghada). Megvártuk őket.
A számunkra fenntartott slot időt buktuk, várnunk kellett fél órát. Aztán leszálltunk Marsa Alamban, ott ugyanez. Kiszáll, beszáll, szerencsétlenkedik, jaj rossz helyre ültem, jaj ez a csomag, jaj még pisi, de én nem is ide akartam helyet, stb. Simán összejön 2-3 óra.
Tengerentúli járatokra soronként hívják az embereket, ez korrekt.
Wizzair általában reggel időben elindul, napközben szedi össze a késést estére. De legrosszabb nyilván a charter, mert az megvárja a késő utasokat. Én nem várnám meg...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!