Miert kell becsekkolni pl a wizair-nel ha nincs csomag, nincs foglalt hely? miert nem lehet a jeggyel megoldani automatikusan? talan csak penzbevetel?
Mert ez a gyakorlat alakult ki teljesen logikusan. A foglalás után utólag hozzáadott csomagok, szolgáltatások elég nagy kavarodást okozhatnának ha mindenkit automatikusan csekkolnának be az eredeti foglalás alapján.
Pénzbevétel? Milyen pénzbevételről beszélsz, amikor ez ingyenes?
" miert nem lehet a jeggyel megoldani automatikusan?"
Ez alatt mit értesz? Mi az, hogy "jegy"? Amúgy meg írták már, ingyenes az egész, így értelmetlen a kérdésed.
Ez nem csak a wizzairnél van így, hanem szinte minden légitársaságnál.
Meg nem hülyeségből találták ki, hiszen ott kell megadnod az útiokmány/vízum számát (ha olyan helyre utazol) stb.
Egyedül a Norwegian-ről tudom, hogy a Skandináv országokból induló, schengene belüli járatokra nem kötelező becsekkolni.
Azt hiszem hogy a biztonsagi ellenorzesnel van az eb elhantolva: a kapuhoz nem mehetsz vonalkod nelkul, a vonalkodot meg check-in-kor kapod.
De pl. az Air France/KLM siman automatizalta ezt -- ha fel akarsz adni csomagot, szolgaltatast etc azt utana is megteheted. Tehat: meg lehetne.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!