Szerintetek lesz utas, ha elindítja az Emirates a Budapest-Dubai járatot?
A Wizz nem vetélytársa az Emiratesnek. Két, teljesen különböző utazóréteget szólít meg. A Wizzair a fapados, kispénzű, magas szolgáltatást, business élményt nem nyújtó utazókat szólítja meg!
Az Emirates ellenben az üzletemberekre, átszálló utasokra, és a prémium kategóriás utazást preferáló utasokra épít. Nekünk pl. jó lesz az Emirates, mert így könnyebben eljuthatunk majd Phuketre, mert Dubaiból több lehetőség van oda eljutni, és az eddigi hosszú útból lesz egy kellemes 11-12 óra, 1 átszállással, a 2 helyett.
Az Emiratesnek nagyon jó járatai vannak. Ausztráliából, Ázsiából nagyon jó csatlakozásai vannak. Magyarországra sok turista érkezik, ők nem feltétlenül fognak a Wizz Airrel vacakodni.
Plusz elgondolkodtató mivel utazol Emiratesnél 30 kg feladandó poggyász benne van az árban, szolgáltás kilométerre van a Wizz Airtől..
Szerintem is meg fogja nekik érni. Szerintem elsősorban az átszálló utasokra épít, ahogy már írták előttem, jók a csatlakozások Ausztráliába, Ázsiába. Én biztos nem vállalnék be úgy egy utazást, hogy a Wizzairrel elmegyek Dubai-ig, onnan meg hagyományos társasággal Melbournebe...
És pl. a Qatarnak is megéri üzemeltetni a Bp-Doha járatot, igaz, ott nincs fapados "konkurencia", de rengeteg Ázsiába utazó száll át Dohában.
"egy 4-5 órás úton egyáltalán nem szükséges hogy kaját adjanak."
Ezt különbözteti meg a fapados utast, a nem fapadostól! Elsősorban nem is a kaja a lényeg, hanem a kiszolgálás minősége, utazás kényelmességes, stb. Egy Wizz és egy Emirates olyan, mintha arról beszélnénk hogy a Trabant a jobb, vagy a BMW. Engem pl, még ha fizetnének, akkor sem ültetnének fel egy ilyen hosszú útra a fapadosra. Dubai 5.5 óra repülési idő kb. Ez azért már nem kis táv, egy kis spórolás nem ér annyit, hogy egy kis helyen szűkölködjek. Nem beszélve, hogy a fapadosok távolabbi reptereket használnak, az átszállásról pedig nem is beszélve.
Vitatkozhatunk itt hogy melyik a jobb, de nekem a Trabant is megteszi ha elvisz A-ból B-be. Repültem már fapados társasággal jó párszor többórás utakon kényelmetlen gépekkel pl AirAsia és még élek. Sőt a Norwegiannal repültem tizenegy és fél órás úton mindenféle kiszolgálás nélkül (igaz 787-es volt vagyis kényelmes) és valahogy azt is sikerült túlélni.
Nekem tök mindegy milyen társaság csak vigyen el A-ból B-be. Ha megéri Emirates-el megyek de csak azért mert Emirates nem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!