Miért nem használják ki a kapukat?
Ez azért van, mert a reptéri főparkigazgató (és a mögötte állótulajdonosok) jobban szeretik a pénzt, mint az utasok kiszolgálását.
Bár a píár közleményeikben ennek ellenkezőjét állítják.
Az első marhaságot beszél, a légitársaságok döntik el, hogy hogyan menjen a beszállítás.
Az ok prózai: buszoztatva olcsóbb pár száz euróval egy járat reptéri költsége.
Köszönöm a második hozzászóló rendkívül hasznos észrevételét.
Első hozzászólásomat annyiban egészíteném ki, hogy a főparkigazgató a versenyhelyzet hiányában annyit kér a kapukért, amennyit gondol, avagy amennyi profit a tulajdonosoknak szükséges.
Ezt pedig a légitársaságok vagy megadják, vagy azt mondják, sétáljon inkább az utas a karámban. Vagy buszozzon.
Persze vannak rendes repterek is, ahol a verseny miatt, vagy csak úgy, a főparkigazgató nem gondolja birkáknak az utast. Esetleg az utas gondolkodik, és kérdez. Esetleg kellően öntudatos is.
Véleményem szerint a birka és a felvilágosult utazó közt a határ ott van, amikor ez utóbbi ráébred arra, hogy ki miatt van ez a dolog, hogy őt épp karámba terelik.
Továbbá ez utóbbi nem marházik...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!