Mi ez? Ryanairnél kitöltöttem mindent azt irta várjak amig ellenőriz mindent. Vártam és magátol átugrott a repülőjegyek keresésére.
Figyelt kérdés
ezek szerint nem sikerült??2013. okt. 11. 18:09
1/6 anonim válasza:
Ha a végén kaptál jegyet, akkor sikerült. Ha nem, akkor valamit rosszul csináltál.
Próbálkozz, nem ördögtől való dolog ez. Másnak is sikerült.
2/6 anonim válasza:
Ha nem kaptál foglalási kódot, akkor valamit rosszul csináltál.
3/6 anonim válasza:
Nézd meg hogy a kártyádról levonta-e a pénzt (bezárolta-e a bankod?)
Illetve nézd meg a ryanair oldalán a foglalásaim kezelése/megtekintése résznél hogy sikerült-e a foglalás.
Választ a lehetőség3 pontot, itt nem kell foglalási kodot megadni, hanem csak olyan adatokat amit biztosan tudsz: utazás dátuma, email címed, honnan hová vetted a jegyet. Ezek alapján ki kell dobja a foglalást ha tényleg létezik. Ha nem létezik akkor te nem is vettél semmit, kezd az egész foglalást előlről.
4/6 A kérdező kommentje:
A penzt nemtudtam megnézni hogy le vonta már vagy nem viszont ezt már megcsinaltam amit írtál,,,, megneztema foglalasnal de nem adott ki semmit,,,, amikor megrendeltem kertem sms ertesitest is ugyhogy nagy a valoszinusege hogy nem sikerult a rendeles
2013. okt. 11. 20:52
5/6 A kérdező kommentje:
azt akartam irni hogy az smst se kaptam,,,
2013. okt. 11. 20:53
6/6 anonim válasza:
Próbáld újra. Ne fizess semmi másért, mint a repjegyért. Ne kérj sms-t, fölösleges. Semmi extra. Menni fog!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!