A ryanairnél jegyet rendeltem Londonba 3 főre, az első ill. a második probálkozásnál hibát jelzett, de 3. sikerült, de sajnos a ryanair mind a 3 foglalást utólag elfogadta így egy gépre 3x ugyanazt lefoglalta, hogy tudnám törölni a 2 rossz foglalást?
"Felhívod az illetékeseket vagy írsz emailt."
Kinek ír emailt? Neked? Vagy? :)
Mert a ryanairnek nem igazán lehet emailt irkálni.
Felhívni szerintem felesleges, nem valószínű, hogy visszakapja a pénzt, de lehet próbálkozni. Persze csak emelt díjas telefonon tudod felhívni a ryanairt:
0690 982 213 - A hívás díja bruttó 155 Ft/perc.
A mobilhálózatból vagy más hálózatból kezdeményezett hívások többe kerülhetnek.
A telefonszám hétfotol péntekig 08:00-18:00 CET, szombaton 10:00-17:00 CET és vasárnap 11:00-17:00 CET között hívható.
És levonta a pénzt 3x?
Akkor viszont próbáld meg felhívni őket tényleg és mondd el mi volt, hátha megértőek lesznek. De írtam hogy mikor tudod hívni. Lehet rosszkor hívtad őket.
8*155?? 12500Ft-ot eltelefonáltál? :O Akkor már érdemesebb lett volna a másik számukat hívni. Az sokkal drágább, de elvileg jobb esélyekkel veszik fel:
"0690 900 753 - A hívás díja bruttó 458 Ft/perc.
A mobilhálózatból vagy más hálózatból kezdeményezett hívások többe kerülhetnek.
A telefonszám hétfotol péntekig 08:00-20:00 CET, szombaton 10:00-18:00 CET és vasárnap 10:00-17:00 CET között hívható."
Bár azt továbbra sem értem, hogy miért nem ellenőrizted le az első foglalás után, hogy sikerült-e. Igaz, ehhez tudni kellett volna azt hogy kell: ryanair oldalán a foglalásaim kezelése menüpontban kell megnézni és itt akkor is meg tudod nézni ha nem írt foglalási kódot, mert más, általad ismert adatok alapján is be tudja azonosítani a foglalást, ha sikerült.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!