A felszállás után miért húzzák be a függönyt a repülő utastér egyes szakaszai között?
Nem a fapadosoknál hanem a nagyoknál. És nem minden szakasz között.
Csak a végén húzzák ki illetve amikor a felszolgálás tart.










Nem minden szekció között húzzák be, csak az osztályok között. Business és turista.
Ha valaki hátul ül a gépen, talán nem is látja az említett függönyt, ha a business osztályhoz közel, akkor igen.
Nyilván a business utasok nem örülnének neki, ha valaki amúgy jóhiszeműen arrafelé keresné a mosdót, mert amúgy simán megeshetne.
Vagy ne adj' Isten nem tévedésből bámészkodni arra mászkálna.
Az ő szemszögükből nézve is igaz, a légitársaságéből nézve pedig kőkemény üzleti érdek is, hogy azokért a jegyekért sokkal többet fizettek.
Be- és kiszállításkor viszont nem csak lehet, hanem keresztül is kell rajta menni, tehát látható a szekció, hogy néz ki.





Hogy ne csorgasd a nyálad a többiek kajájára :D
Felszálláskor, leszálláskor a stuviknak látnia kell mi történik a gépen, gép körül, ezért van kihúzva és az ablakon is ezért kell felhúzva tartani a rolót.





Amit előttem leírtak igaz. A függöny sokszor a felesleges hőbörgést is segít megakadályozni.
Ha valaki economyn látja, hogy a businessen már a második pohár pezsgőt szolgálják fel kaja előtt (turista osztályon meg kapsz egy ásványvizet és egy csokit), akkor van, aki nem érti meg, hogy ő azért nem kap, mert nem fizetett érte. Ha ezek az utasok nem látják ezt, akkor kevesebbet szivatják az utaskísérőket.
5.
Ez igaz? Hőbörgés?
Tudom, hogy néha vannak problémás utasok, van, hogy kényszerleszállás is kell miattuk, de azért amit írtál az nyilván 1000 járatból 1-nél lehet max.
Vagy nem?
Még ha látják is, hogy a business classon pezsgőt szolgálnak fel, nagyon maximum a turistaosztályos megkérdezi normálisan, hogy ő kaphat-e vagy nem?
Tényleg van ilyen amit írtál?
Vagy ez csak poén volt?















Kérdező:
> Ez igaz? Hőbörgés?
Sajnos igen. Itt általában nem arról van szó, hogy a kedves utas agresszív lenne, de ha elkezd valaki hőbörögni az utaskísérőkkel minden járaton hosszú távon már az is problémát okoz.
Ne magadból indulj ki, hanem képzelj el egy átlag amerikai Karent inkább.
Nem sokszor repültem még, fapadoson sem, normálison sem, ezért ezt nem tudom.
Hát én sem vagyok gazdag azért, huszas éveim legelején, meg a családi hátterem is inkább átlagos, de az tuti, hogy olcsóbb jegyet megvenni, utána elvárni, sőt még követelni a drágább prémium szolgáltatást, a pofám szénné égne, már a gondolattól is, hogy így viselkedek.
8.
A premium economy amúgy milyen? Emirates meg hasonlókon van olyan? Az helyileg a business illetve a turista között található? Kis szakasz?
7. meg mindenki:
Ez a viselkedés azt hittem még a fapodoskon is kirívó.
Amúgy szerintem is igaza van a légitársaságnak.
És amit 7. válaszoló mondtál: Van aki még át is akar ülni mert ott van hely? És ilyet többet is hallottál?
Ilyen a vonaton sincs, hogy IC-re átülök, mert van ott hely.
Nem hazudtollak meg de ez nekem szinte hihetetlen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!