Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » A felszállás után miért...

A felszállás után miért húzzák be a függönyt a repülő utastér egyes szakaszai között?

Figyelt kérdés

Nem a fapadosoknál hanem a nagyoknál. És nem minden szakasz között.

Csak a végén húzzák ki illetve amikor a felszolgálás tart.



jan. 29. 08:50
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
100%
Mert osztályonként más a kiszolgálás. A függönyökkel különítik el pl. a premium economyt a sima economytól.
jan. 29. 09:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
96%

Nem minden szekció között húzzák be, csak az osztályok között. Business és turista.


Ha valaki hátul ül a gépen, talán nem is látja az említett függönyt, ha a business osztályhoz közel, akkor igen.


Nyilván a business utasok nem örülnének neki, ha valaki amúgy jóhiszeműen arrafelé keresné a mosdót, mert amúgy simán megeshetne.

Vagy ne adj' Isten nem tévedésből bámészkodni arra mászkálna.


Az ő szemszögükből nézve is igaz, a légitársaságéből nézve pedig kőkemény üzleti érdek is, hogy azokért a jegyekért sokkal többet fizettek.


Be- és kiszállításkor viszont nem csak lehet, hanem keresztül is kell rajta menni, tehát látható a szekció, hogy néz ki.

jan. 29. 09:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 A kérdező kommentje:
Jaaaa tényleg. Hátrafelé a mosdóra ha mentem nem volt behúzva, elől az meg a business class volt tényleg.
jan. 29. 09:39
 4/14 anonim ***** válasza:
100%

Hogy ne csorgasd a nyálad a többiek kajájára :D

Felszálláskor, leszálláskor a stuviknak látnia kell mi történik a gépen, gép körül, ezért van kihúzva és az ablakon is ezért kell felhúzva tartani a rolót.

jan. 29. 09:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 BeefEater ***** válasza:
77%

Amit előttem leírtak igaz. A függöny sokszor a felesleges hőbörgést is segít megakadályozni.

Ha valaki economyn látja, hogy a businessen már a második pohár pezsgőt szolgálják fel kaja előtt (turista osztályon meg kapsz egy ásványvizet és egy csokit), akkor van, aki nem érti meg, hogy ő azért nem kap, mert nem fizetett érte. Ha ezek az utasok nem látják ezt, akkor kevesebbet szivatják az utaskísérőket.

jan. 29. 10:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 A kérdező kommentje:

5.

Ez igaz? Hőbörgés?


Tudom, hogy néha vannak problémás utasok, van, hogy kényszerleszállás is kell miattuk, de azért amit írtál az nyilván 1000 járatból 1-nél lehet max.

Vagy nem?


Még ha látják is, hogy a business classon pezsgőt szolgálnak fel, nagyon maximum a turistaosztályos megkérdezi normálisan, hogy ő kaphat-e vagy nem?


Tényleg van ilyen amit írtál?


Vagy ez csak poén volt?

jan. 30. 16:09
 7/14 anonim ***** válasza:
100%
Mert sok utas úgy gondolja, hogy neki kevés pénzért is minden jár, nem fogja fel, hogy a magasabb osztályon utazók azért kapnak jobb ellátást, mert többet is fizettek érte. Sok olyan hőbörgésnek is fültanúja voltam már, ahol azért reklamált utas, mert nem ülhettt át a magasbb osztályra, hiába volt ott hely. A légitársaságnak igaza van, hogy nem engedni, mert ha egyszer megengedné, akkor mindenki erre pályázna, holott a magasabb osztályon utazók is örülnek, ha néha nem ül melléjük senki. Ezt a felesleges hőbörgést pedig könnyebb kezelni ha eleve nem látja a plebs, hogy mi van a magasabb osztályokon.
jan. 30. 16:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:
#2: De minden szekció közt behúzzák. Mi prémium economyn szoktunk utazni és mindíg behuzzák köztünk és a turista osztály közt is. És lehet hogy abban is van valami, hogy ne lássa az alacsonyabb osztályon lévő utas, hogy mit kap a másik, mert akkor tutira elkezdene nyafogni, hogy ő is kér olyat, ezt meg nem akarják a sztyuvik.
jan. 30. 16:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 BeefEater ***** válasza:

Kérdező:

> Ez igaz? Hőbörgés?


Sajnos igen. Itt általában nem arról van szó, hogy a kedves utas agresszív lenne, de ha elkezd valaki hőbörögni az utaskísérőkkel minden járaton hosszú távon már az is problémát okoz.


Ne magadból indulj ki, hanem képzelj el egy átlag amerikai Karent inkább.

jan. 30. 17:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 A kérdező kommentje:

Nem sokszor repültem még, fapadoson sem, normálison sem, ezért ezt nem tudom.


Hát én sem vagyok gazdag azért, huszas éveim legelején, meg a családi hátterem is inkább átlagos, de az tuti, hogy olcsóbb jegyet megvenni, utána elvárni, sőt még követelni a drágább prémium szolgáltatást, a pofám szénné égne, már a gondolattól is, hogy így viselkedek.



8.

A premium economy amúgy milyen? Emirates meg hasonlókon van olyan? Az helyileg a business illetve a turista között található? Kis szakasz?


7. meg mindenki:

Ez a viselkedés azt hittem még a fapodoskon is kirívó.


Amúgy szerintem is igaza van a légitársaságnak.

És amit 7. válaszoló mondtál: Van aki még át is akar ülni mert ott van hely? És ilyet többet is hallottál?

Ilyen a vonaton sincs, hogy IC-re átülök, mert van ott hely.


Nem hazudtollak meg de ez nekem szinte hihetetlen.

jan. 30. 17:52
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!