Van erre sok példa és bizony előfordult már, hogy beperelte az utast a légitársaság, hogy fizesse meg a különbséget. Agyament dolog, hogy sokszor olcsóbb a hosszabb út mint a rövidebb, vagy öt átszállással kevesebb az ár, mint direktbe, de hát éljen a környezetvédelem.
jan. 8. 17:57
Hasznos számodra ez a válasz?
13/21 anonim válasza:
10-es szerintem onnan tudjak, hogy az utas direkt lekéste a csatlakozast, hogy nem jelentkezik sírva-ríva a pultjuknal vagy az ügyfelszolgalaton, hogy mi történt vele es segitsenek neki átfoglalni a következő gépre.
jan. 10. 00:35
Hasznos számodra ez a válasz?
14/21 anonim válasza:
Hiszed vagy nem, sokan szándékosan nem mennek a gépre. Ahogy írtam velem is volt ilyen.
Sőt! Ez olyan gyakori, hogy bele kalkulálják a jegyeladásokba. A késő és szándékosan késő, vagy átfoglaló utasok száma olyan nagy, hogy a légitársaság szó szerint több jegyet ad el mint ami felfér a gépre, mert úgysem jelennek meg néhányan.
Persze néha meg kell kérni valakit, hogy rakja át a jegyét későbbi járatra mert mégis mindenki megjelent. Szemtanúja voltam British airways londoni járata előtt. Szóval azt sem lehet mondani, hogy fapados taktika
jan. 10. 00:56
Hasznos számodra ez a válasz?
15/21 anonim válasza:
#14: Fapadosnál nem jellemző az átszállásos utazás. Amúgy meg azért van különbség a fapados és normál légitársaság túlfoglalásos ügykezelés közt. Saját tapasztalatot írok: Lufthansa: Van-e valaki, aki vállalja, hogy 200€-ért a holnapi géppel utazik? Nem volt. Tíz perc múlva: Ki vállalná, hogy 400€ kárpótlás plusz szállás teljes ellátással a holnapi géppel utazik haza. Volt rá jelentkező. Wizzair: Gipsz Jakab nem utazik, mert túlfoglalás történt, így járt, visszakapja a jegy árát plusz húsz százalékot Wizzair számlára amit egy éven belül leutazhat. Persze ezek után Gipsz Jakabné sem akart utazni, így ő elbukta a jegy árát.
jan. 10. 09:22
Hasznos számodra ez a válasz?
16/21 anonim válasza:
#15
Mind a lufthansa, mind a wizzair 250 euro karteritest fizet minimum, ha nem visz el (tavolsagtol fugguen az osszeg novekszik, a kovetkezo szint €400, a max. pedig 600) Mind ket tarsasagnak kotelezo szallast, etkezest es transfert is fizetnie. Nem onszantukbol, egesz EU-ra vonatkozo torvenyi szabalyozas alapjan.
A lufthansa sem fog tobbet fizetni, mint a torvenyi minimum.
jan. 10. 09:47
Hasznos számodra ez a válasz?
17/21 anonim válasza:
A fapadosoknál nem hogy nem jellemző, hanem egyáltalán nem létezik légiközlekedési értelemben vett átszállás. Üzleti modelljük egyik legfontosabb eleme az, hogy nincs átszállás. Az, hogy te ugyanannak a légitársaságnak egy másik gépére átszállsz, az a magánügyed, az ő rendszerükben a két járat semmilyen módon nincs összekötve
jan. 10. 13:17
Hasznos számodra ez a válasz?
18/21 anonim válasza:
13-as, ez tovabbra sem jelent semmit. No-show nem csak akkor fordulhat elo, ha az utas lekesi a gepet. Kozbejohet neki vmi es ugy dont, hogy nem utazik, betegseg...stb. Raadasul ezekkel a tarsasagok kalkulalnak is, sokszor emiatt alakul ki az un. overbooking.
jan. 10. 14:41
Hasznos számodra ez a válasz?
19/21 anonim válasza:
#16: Elméletben. A törvényekre meg úgy sz@rik a Wizz, hogy észre sem veszed.
jan. 10. 16:10
Hasznos számodra ez a válasz?
20/21 anonim válasza:
#19
Nem, nem szarik a torvenyekre, amikor jar a karterites, akkor fizet
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!