Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Törölték már járatod? Mennyi...

Törölték már járatod? Mennyi idővel előtte értesültél róla? Ilyen esetben mi történik? Új jegyet kell vásárolnod, vagy áttesznek másik gépre?

Figyelt kérdés
Ryanair.
szept. 9. 13:19
 1/9 anonim ***** válasza:

Tehát a Ryanair fapados. A hagyományos társaságoknál ez jórészt másképp működik. Nekem volt már törlésem, de csak legacy társaságokkal. Legutóbb pl. Lufthansával, az USA-ban. Indultunk volna vissza, Frankfurtba és már sorakoztunk a beszálláshoz, amikor pittyegni kezdtek a telefonok és az ajtóban megjelent a személyzet és elmentek. Fél percen belül vagy 350 ember megértette, hogy törölték a járatot, majd azt is közölték, hogy műszaki meghibásodás miatt.

Aki nem helyi lakos volt, kapott fuvart egy szállodába oda-vissza, étkezési vouchert és ha ügyes volt és egyből a német ügyfélszolgálatot hívta, nem az amerikait, akkor ingyen átfoglalták a másnapi gépre. Később még járt a 600 eurós kártérítés is. Minden ment mint a karikacsapás.

A fapadosoknál úgy tudom fizetni kell az átfoglalásért és transzfert, szállást, étkezést neked kell szervezned, majd utólag térítenek. Velük az is a baj, hogy nem is biztos, hogy van másnapi gépük, van ahova hetente 2x-3x járnak és mivel a fapadosoknál nem létezik a légiközlekedési értelemben vett átszállás intézménye és rendkívül feszített körülmények között dolgoznak, nem is nagyon megy mindig olajozottan az átfoglalás.

szept. 9. 13:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
Nekem is csak ősrégi sztorim van, még MALÉV-es. Kb úgy volt mint amit az első írt, csak akkor nem volt még mobilos értesítés, meg a kártérítés is kevesebb volt. De fizették a hotelt meg odáig a buszt.
szept. 9. 15:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
100%

Nekem wizzairnél volt, 1 nappal az indulás előtt.

3 választásom volt:

- átfoglalok másik járatra ingyen.

- visszakapom a pénzt.

- a vételár+20%-nyi wizz kreditet kapok, amit felhasználhatok 1 éven belül.

Mivel nem választottam az indulás időpontjáig, így automatikusan a 3. opciót kaptam.

szept. 9. 16:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
Utolsó: vettél rá külön biztosítást vagy anélkül is adták ezeket a lehetőségeket?
szept. 9. 20:31
 5/9 anonim ***** válasza:
Nem volt se biztosításom, se más extra szolgáltatás. Csak a legegyszerűbb sima jegy.
szept. 9. 22:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

Na de ez nem az a járattörlés ami igazán komoly gubancot okoz. Szinte rutinszerűen törölnek jövendőbeli járatokat a fapadosok, mert ez a stratégiájuk. Több járatot előre meghirdetni mint amennyit el fognak tudni indítani aztán fogadni a foglalásokat és majd mikromenedzselni ahogy közeleg az indulás dátuma.

Az az igazi probléma, amikor kinn vagy, jönnél haza és beüt a műszaki hiba vagy időjárás vagy egyéb vis maior.

szept. 9. 22:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
2x vold eddig járattörlésem, Wizz-nél es EasyJet-nél. Wizz-nel ugyanaz volt nálam is, mint a 3-as válaszolónál. ès átkérettem magam az 1 nappal késöbbi járatra. Az EasyJet nem ajánlott fel semmilyen opciót, és a visszautat törölték 5 nappal az indulás elott, így magamnak kellett megoldanom a hazajutást. Vettem egy másik jegyet, egy másik társaságnál, és kértem a kompenzációt az EasyJet-töl. 1 hónapon belül visszafizették az új repjegy árát, plusz a 250 EUR-os kárpótlást. Ezek a fapadoas rémtörténetek, amik a hírekben, eddig engem szerecsére elkerültek, pedig havi szinten repülök.
szept. 10. 09:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
28%
Megbízhatatlan szar az egész rendszer, szivatják az utasokat pár eurónyi megtakarításéert, amikor csak kedvük van hozzá.
szept. 12. 14:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
#8 Nem, csak a fapados rendszer ilyen
szept. 13. 12:27
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!