Ha több különböző foglalásom van , különböző időben akkor mindig csak a legközelebbi foglalást látom csak?
Figyelt kérdés
#Wizz Air #Foglalások
aug. 26. 15:13
1/12 anonim válasza:
A profilodban látnod kell minden foglalásodat.
2/12 A kérdező kommentje:
Sikeres tranzakcióm van( foglalási
kóddal) és a profilomban nem találom a foglalást.
aug. 26. 17:03
4/12 A kérdező kommentje:
Email- cím nincs, telefonos ügyfélszolgálat 30 percig vàratott. Emelt díjas hívás.( Feladtam)
Chat asszisztens, ugyanazt azt a választ ismétli vagy nem ismeri fel a választ.
Azért írtam ide, talán más is járt már így.
aug. 26. 17:34
5/12 anonim válasza:
Melyik légitársaság? Email jött a foglalástól?
6/12 A kérdező kommentje:
Wizz air a légitársaság.
Igen, jött email a foglalásról.
aug. 26. 17:52
8/12 A kérdező kommentje:
Köszönöm, akkor próbálom a chatrobottól kérni az igényét.
aug. 26. 18:31
9/12 anonim válasza:
Közvetlenül náluk vetted a jegyet, vagy valamelyik ügynökségtől?
10/12 A kérdező kommentje:
Közvetlenül nàluk, Wizz alkalmazàsban.
aug. 26. 19:30
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!