Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Hogyan zajlik egy utazási...

Hogyan zajlik egy utazási társaságnál befizetett repülős út?

Figyelt kérdés

Pl IBUSZ

Együtt megyünk valamilyen idegenvezetővel? Vár minket a reptéren? Útba igazít?

Soha nem utaztunk még repülővel, így minden érdekel.



máj. 12. 16:19
 1/3 anonim ***** válasza:
100%

Ha repülővel mentek akkor a reptérre nektek kell felutazni.

Az irodától megkapjátok majd a beszálló kártyákat vagy kinyomtatva vagy e-mailben, ezt kérdezzétek meg.

Legalább 2 órával legyetek kint hamarabb a reptéren mert a feladandó poggyászotok miatt kell ennyi idő minimum.

Ki lesz írva, hogy melyik puktoknál tudjátok feladni a bőröndöket. Ha azzal megvagytok akkor menni kell a biztonsági kapuhoz ahol ellenőrzik a csomagot amit felvisztek a gépre meg titeket is.

Ha ez megvan akkor már bent vagytok a kapuknál. Általában 1 órával az indulás előtt ( néha hamarabb) már ki van írva a kivetítőkre, hogy melyik gép melyik kapuról fog indulni.

Elsétáltok odáig és vártok.

A beszálló kártyán rajta lesz, hogy melyik a repülőn az ülésetek.

Ha leszálltok akkor a kijáratnál várni fognak rátok ha van reptéri transzfer a foglalásotokban. Onnan majd elvisznek a szállásra utánna meg már csinálhatsz amit csak szeretnél.

máj. 12. 16:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Érdemes minden részletet az utazási irodától megkérdezni, hiszen velük szerződtök és minden attól függ, hogy milyen szolgáltatásokat vesztek igénybe, miért fizettek.


Hogy van-e idegenvezető, hol találkoztok vele, az is attól függ, hogy miben állapodtok meg. Lehet, hogy csak a célállomáson vár az idegenvezető, de az is lehet, hogy nem a reptéren, csak bent a városban egy megadott ponton, vagy a szállodában. Vagy egyáltalán nincs is a csomagban idegenvezető, mert ti csak az utazást és szállást rendeltétek meg az irodától, a külön programok és vezetés nincs az árban. Minden attól függ, hogy miben állapodtok meg.


Azt is kérdezd meg tőlük, hogy a beszálló kártyákat mikor és milyen módon kapjátok meg, transzfer van-e a csomagban, vagy a reptérre kijutást is nektek kell megoldani.


Érdemes megkérdezni, hogy ha bármilyen változás van a járatotokkal, akkor milyen módon értesítenek, illetve milyen számon tudjátok őket elérni, ha menet közben valami gond van.

Az utazási irodás foglalás egyik kritikus hátulütője, hogy a légitársasággal nem te szerződsz, hanem az utazási iroda. Ezért, ha bármi változás van, vagy bármit intézni kell, pl. egy komolyabb késés vagy járat törlés esetén, akkor azt nem biztos, hogy te tudod intézni az iroda nélkül.


Kérdezz rá az irodánál a részletekre! Elvégre azért fizetsz nekik, hogy ők mindent elintézzenek és tudassák veled a részleteket.

máj. 15. 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

Ne keverd!

A repülésre általában nincs idegenvezető, ügyintéző, hordár, gardedám.

Magadnak intézned a csomagodat, a reptérre a kiérkezést, a csekkolást.

Az idegenvezetők leginkább kinn élő magyarok, tehát a célállomáson várnak és az ottani problémákban segítenek, és az ottani programokat vezénylik le.

Sokkal egyszerűbb és egyértelműbb, ha kérsz az itthoni utazási irodától egy nyomtatott tájékoztató.

Ha valamit pedig abban sem találsz meg, akkor kérdezz!

máj. 15. 22:35
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!