Segítség a reklamációs papír kitöltésben?
Tehát röviden: pár nappal a hazautazás előtt emailben tájékoztattak arról, hogy fél nappal előbb kell hazajönni. Ez ahogy utánanéztem járattörlésnek minősül az esetünkben. De nem is ez a lényeg: a kérdés a következő: “were you offered the choice between a refund OR re-routing to your final destination?”
Refund egyértelműen nem lett felajánlva, de a 2. Ilyen esetben? Felajánlani nem ajánlottak szerintem semmit, ahogy olvastam neten ez arra vonatkozik hogy ha pl törlik a járatod mikor ott vagy és akkor felajánlanak egy full másik gépet hogy odajuss a célországba. De itt ugye nem ez történt csak sokkal előrébb rakták át a gépet és pár nappal előbb szóltak csak egy emailben, az utazasi iroda kuldte hogy “atraktuk xy idopontra a hazautat”.
Szerintetek erre mi a valasz?
A másik: ha nem kaptam fizikalis jegyet csak emailes ertesitest az utazasi irodatol hogy ott majd odaadjak a beszallokartyat (igy is tortent, az utlevel felmutatasaval odaadtak), de azt ugye eltepik es csak egy kis fecnivel szallsz fel a gepre. Azon nincs rajta a jaratszam, de nekem az is kellene. Szerintetek ilyenkor az utazasi iroda meg tudja mondani? Ugye ok vettek a repjegyet, nekik gondolom meg kell legyen..
Ahogy én látom ez re-routing your final destination. Ez Nem konkrétan azt jelenti, hogy mas irányba mentél, hanem más időpontot kaptál.
A járatszámnak ott kellene lennie az emailbe ahol konkretizálják pontosan mikor indul a gépet
"Egyebeknt nem felajanlottak a masik utat, hanem toroltek a jaratot es kozoltek hogy X idovel hamarabb indul"
Nézd, magyarazhatod ahogy akarod, de ha elmentel azzal a géppel, akkor nincs miről beszélni, nem jár semmi
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!