Mit lehet tenni, ha a Wizzair nem rendezi a beígért kártérítést?
Már két külön járatkésés árával is tartoznak. Elkérték a bankszámla adatainkat és közölték, hogy 10 munkanapon belül fizetnek. Azóta már több, mint 1 hónap eltelt, de csak az ígérgetés megy.
Kihez lehet ilyenkor fordulni hivatalosan? És most nem a madárkopasztós oldalakra gondolok.
Fogyasztóvédelem?
Csak említsd meg nekik, hogy oda viszed az ügyet. Egyből küldik majd a pénzt
Mi naponta irtunk nekik 5 e-mail-t és a végén 6 hónap után, kifizették, de már nagyon dúrva és fenyegető hangnemet ütöttünk meg velük.
És pontosan ez az az ok, amiért többet nem fogunk velük repülni és, másnak is csak azt tudom ajánlani, hogy kerülje őket, ahogy tudja. A Ryan se sokkal jobb és velük is szivtuk már meg, volt utolsó pillanatos járattörlés, de ők legalább 1 héten belül utalták a kompenzációt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!