Fapados járaton mennyire más elöl, hátul vagy középen ülni? Tapasztalatok valami különbséget?
Figyelt kérdés
Tavaly utaztam először ilyen kisebb fapadossal. Oda a gép elejébe vettem jegyet. Ott éreztem a felszállást, de lehet csak a pilóta húzta fel a gépet rossz ütemben. Vissza középen foglaltam. Ott semmit se éreztem. Most próbaképpen hátra foglaltam a 36 sor szélére egyedül utazóként. Egyedül csak arra próbáltam figyelni, hogy a wctől 5 sorral távolabb legyek.2023. jún. 25. 10:18
1/15 anonim válasza:
Mindegy, hogy fapados, vagy mas, elöl a legjobb, ill. a közepeig, hatul pedig a legrosszabb, itt erzed a turbulenciakat a legjobban. A first class nem veletlenül van elöl.
2/15 anonim válasza:
Hátul lehet leginkább érezni a turbulenciát. Legutóbb olyan ember ült mellettem hátul, aki iszonyatosan parázott végig, nem is értettem, miért vett hátra jegyet. (Tuti, hogy fix ülőhely volt, mert egy pár volt egymás mellett, szóval nekik fix helyük volt, én csak oda kaptam.)
Én sokat repülök, nem zavar különösebben a turbulencia, szóval nekem kb. mindegy, de ha félnék, akkor inkább előre ülnék vagy max. középen.
3/15 A kérdező kommentje:
Én most úgy vagyok vele, hogy ez a turbulencia kérdés egy 2 órás útnál mindegy kategória. Egy 16 órás útnál biztos lényeges, de sztm egy rövidebb útnál nem sok értelme van erről beszélni.
2023. jún. 25. 11:07
4/15 anonim válasza:
16 oras utnal lenyeges hogy sok legyen mert kulonben halalra unod magad. En szeretem a turbulenciat csak sajnos nagyon keves van.
5/15 anonim válasza:
26 órás útnál alig érzed. Egyrészt a nagy gépeken kevésbé érezhető, másrész jobban ki tudják kerülni. Én pl. nagy gépen (interkontinentális járatokon) még sose éreztem érdemi turbulenciát, kisebb utakon, Európán vagy Amerikán belül viszont gyakran, néha egész komolyakat, főleg fel- és leszállás körül. Utána már tud olyan útvonalat választani a pilóta, ahol kevésbé érezhető.
7/15 A kérdező kommentje:
Ciprusra megyek Wizzairrel kedden reggel. Sztm jó időjárási viszonyok között. Tavaly Ryanairrel voltam. Ott borzasztó volt a le és felszállás is. De inkább az pilóták hiányossaágaiból adódott. Úgy *aszták le s gépet és úgy húzták fel, hogy ilyet én még sehol máshol nem tapasztaltam. Igaz én eddig főleg lufthansa és american airlines gépekkel közlekedtem. De kénytelen vagyok fapadossal menni, mert más közvetlen járat nincs Larnacara.
2023. jún. 25. 11:41
8/15 anonim válasza:
Én különbséget nem szoktam érezni. Amiért nem szeretem a hátsó üléseket az a mosdó közelsége és optikailag kicsit szűkösebbnek tűnik a hely.
9/15 anonim válasza:
Azért azt hozzáteszem az eddigiekhez hogy ha lezuhan vagy valami keményebb kényszerleszállást hajt végre a repülőgép, akkor azt viszont statisztikailag a gép hátuljában van a legnagyobb esélyed túlélni:) Mert az eleje általában csattan, a közepe meg kettétörik. Úgyhogy azért jó dolgot is lehet mondani a hátul ülésről:) Kényelmi szempontból egyetértek hogy valóban a legrosszabb, engem a turbulencia nem szokott zavarni, de az igen, hogy fapadoson nem nyitják ki általában a hátsó ajtót és meg kell várni amíg mindenki leszáll, mire te is odajutsz.
10/15 anonim válasza:
8: Én még nem tapasztaltam, hogy ne nyitnák ki, sőt... Ha tehetem, hátul szállok ki.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!