Miért ilyen drága japánba a repülőjegy?
Kb. Egy év múlva ilyenkorra néztem repülőjegyet Japánba.
Retúrjegyet két hétnyi idővel a két utazás között.
Bécsből néztem mivel közelebb esik nekem mint Budapest.
Amikor évekkel ezelőtt nézegettem már akkor is drága volt (160-200) de most mégrosszabb (nagyjából 300.000 forint).
SkyScanneren nézegettem a jegyeket. Megjegyezném, még sosem foglaltam repülőjegyet.
Miért ilyen drága? Lesz még olcsóbb? Illetve van rá mód hogy olcsóbban szerezzek jegyet?
Köszi a válaszokat
Nem tudom becsbol jar-e, en az XiamenAir legitarsasaggal utaztam Japanba Amsterdami atszallassal (dublinbol indultam).
egy ejszakat kinaban kellett tolteni (Hsziamen varosban), de a hotel es az oda vissza transfer a hotelhoz benne volt a jegy arban.
ez oda-vissza 325 euro volt.
Ez mikor volt? Azt mondod, hogy a XiamenAir saját járatával vitt Dublinból Amszterdamig, ahol átszálltál egy másik Xiamen gépre? Persze nem is ez a lényeg, hanem tudtál venni a Xiamen oldalán egy Dublin-Osaka/Tokyo jegyet két átszállással? Visszafelé ugyanezen az útvonalon jöttél?
A China Eastern tűnik a legolcsóbbnak most olyan 720 euróért Amszterdam-Oszaka, de oda előtte el kell jutni. Meg haza. Ilyen árak vannak mostanság. Azért ez egy nyugati polgárnak aki repülni akar nem olyan komoly tétel. Az fogja a bot rossz végét aki forintban keresi a pénzt de dollárban vagy euróban költi el
Néztem a Xiamen Air honlapján, de valami nem kóser, nem ad fel semmit.
Dublin-Tokyo jegyet vettem
Dublin-Amsterdam-Hsziamen-Tokyo volt az útvonal. Dublin-Amsterdam között KLM gép volt, a többi XiamenAir
Nem mondom, hogy nem volt fárasztó és hosszú az út, de ilyen áron megérte
Tavaly novemberben voltam
Hát as mèg nem is olyan drasstikis
En 2017 ben Bangkokba 90ezerert mentem ki ..
2021 ben indoneziaban meg 245 000 volt..
Most meg 390 000 jakartaba also hangon
Igen, jól lathatóan nőttek az árak. A légitarsaságok részéről több területen kapacitás hiány van, az utazók részéről viszont óriasi az igény. Akármennyiért megveszik a helyeket és a légitársaságok élnek is a lehetőséggel.
Az iparágat érintő két utolsó nagy válság között van egy hatalmas különbség. A 911 sokk után az emberek megijedtek és féltek repülőre szállni, jelentősen visszaesett a repülési kedv. A Covid alatt az emberek szerettek volna repülni, csak egy külső erő, az államok korlátozó intézkedései megakadályozták őket a gépreszállásban. A kereslet ott volt és most kiszabadult, mint ha hirtelen levennéd a kuktáról a fedőt. Már tavaly is látszott, idén még inkább. A világ utazni akar az energiaválság, a háború és az infláció ellenére. A légitársasagok meg még mindig csak levegő után kapkodnak. 10 ezrével törlik a járataikat a menetrendből, visszahozzák a 380-asokat amiktől nem is olyan rég nagy csinnadrattával szabadultak meg, de még így sincs elég gép, pilóta, földi kiszolgáló személyzet. Egy darabig még így lesz
Japánban volt a legtöbb ideig beutazási tilalom. Most, hogy megnyitottak, extrém nagy lett a kereslet, hiszen 2 évig nem engedtek be senkit, csak aki üzleti úttal ment, vagy volt vízuma.
Egyébként májusban van repjegy 189 ezerért oda-vissza Budapest-Tokió útvonallal, ha ilyen közeli dátum is szóba jöhet.
Budapestről megy A shanghai Airlines gépe Shanghai Pudong IA-ra (PVG) és ott kell egyszer átszállni a China Eastern által üzemeltett járatra, ami Narita reptérre visz.
Várakozási idővel ez összesen 17 és fél óra.
Előző voltam.
Régi szép idők, 2019-ben fejenként oda-vissza 110 ezerért New York Austriannel Bécsből...
Most épp Portoban vagyok, Austrian Airlines, csak ide 360 euro volt.
Full flight volt, tele osztrákkal, szlovákkal és néhány portugállal.
Elnézest az offért
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!