Miért nincs Magyarországon több nemzetközi repülőtér?
Egyrészt miböl építenék meg, mert rengetegbe kerülne, másrészt pár magyaron kívül senki nem használná, csak ráfizetéses lenne.
Szerinted milyen külföldi akarna pont Szegedre, Pécsre vagy Békéscsabára utazni?
1
Mert a debreceninek mi értelme?
Ma Magyarországon 2 működő nemzetközi repülőtér van: Budapest-Liszt Ferenc, és a Debrecen Airport.
Van még ezen kívül Sármellék, amelyik részlegesen funkcionál, bár nemzetközi minősítésű.
Pécs(Pogány) és Győr(Pér) lehetne még, de Pécsett nincs menetrend szerinti forgalom, Győrbe az Audi és pár magángép repked.
(érdekesség, hogy vidéken Debrecen után a legnagyobb forgalmat Nyíregyháza bonyolítja, pedig annak nincs is nemzetközi minősítése, mint pl. Sármelléknek)
4-es: A Debrecen Airport az egyetlen tiszta magyar tulajdonban lévő nemzetközi minősítésű reptér. A covid előtti évben több mint 600.000 utassal, ez évben 250 ezerrel, így az összes vidéki repülőtérnek nem volt annyi forgalma mint Debrecennek egymaga. És pont ennek köszönhető, hogy a BMW Debrecenbe ment! Hát - többek között - ez az értelme!
Inkább azt kérdezd meg, hogy Sármellék (Keszthely, Hévíz, Balaton mellett) miért nem képes 100 ezres forgalmat sem lebonyolítani?!
Vagy hogy Pécs miért nem képes egyetlen menetrend szerinti járatot sem fenntartani?
Nem a debreceni repteret kell félteni, hanem ezeknek a parlagon lévő reptereknek a sorsát kéne rendezni, felvirágoztatni, hasznosítani!
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!