Kiwi.com melyik lenne a jobb opció?
Sziasztok, 1,5 hónapja törölték a járatot, ma kaptam végre értesítést a visszatérítéssel kapcsolatban.
1.Lehetőség: az egész összeg+12.000 Ft, DE csak a kiwi.com-on használhatom fel
2. Az egész összeg, DE csak 10 nap múlva derülne ki hogy a Wizz-Air mennyit kíván vissza adni.
Ezek utan nyilván nem szeretnék többet a kiwi.com-on foglalni, 0 magyarázattal lett törölve a járat, 0 ügyfélszolgálat stb. Viszont ha a 2.lehetőséget választom, és pl csak 50% ot kapok vissza az sem túl előnyös, tekintve hogy diák vagyok és így a spórolt pénzem a kukában landolna… Valaki járt már hasonlóan? Köszi előre is.
Írjuk le, mondjuk el együtt értelmesen, hogy soha senki semmit ne vásároljon a kiwi.com-on.
Ezt azért forszírozom, mert kéthetente megjelenik valaki, aki nagy elánnal előadja, hogy ott vásárolt és hülyére vették.
Persze legjobban akkor vesznek hülyére, amikor rákattintasz a fizetős linkjükre, majd lényegesen drágábban veszed meg a jegyedet, mint rendes oldalakon. De az itt reklamálók ezt sosem értik meg, hanem a problémák miatt panaszkodnak. Azon problémák miatt, amik a légitársaságnál néhány kattintással kezelhetőek lettek volna, a kiwi pedig érthető üzleti okból nem tesz ellene semmit.
Ezek után konkrét ktanács: Minden más jó megoldás, csak a kiwi.com pénz nem. (lásd a bevezetőben mondottakat: sokkal drágább náluk minden.)
A helyedben ragaszkodnék a pénzben visszatérítéshez. Ha nem mey, akkor chargeback a bankodnál.
Utána meg vehetsz jegyet a wizzairnél. Olcsóbban, jobb ügyfélszolgálattal.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!