Miért nem tudom Wizz air oldaláról letölteni 2
beszállókártya közül az egyiket?
Figyelt kérdés
Ketten szeretnénk utazni Londonba június elején. Csak én csináltam Wizz fiókot és én vettem meg kettőnknek a jegyet. Amikor először elérhető lett a beszállókártya, akkor le tudtam tölteni gond nélkül őket, azonban azóta történt egy járatmódosítás. Semmi komoly, mindösszesen annyi, hogy 10 perccel korábbra tették a járatot.
A probléma viszont az, hogy a két új belépőkártya közül csakis kizárólag az enyémet engedi letölteni, a társamét nem. Folyamatosan csak annyit kapok, hogy "Hiba történt a rendszerünkben. Próbálja meg újra betölteni az oldalt!". Mondanom sem kell az újratöltés semmit nem tesz. Próbáltam Google Chrome és Firefox böngészőben, illetve mobil applikáción is. Próbáltam az otthoni asztali gépemről és a munkahelyi gépemen is, de semmi siker. Ezt 3. napja próbálgatom jelenleg.
Járt már így bárki? Mi a teendő? Még egy nyavalyás ügyfélszolgálati elérhetőséget sem találok a pocsék weboldalukon, az online ügyintéző szoftver meg semmit sem ér.
Bocsánat, azt lehagytam, hogy az online utasfelvételt már elvégeztük. Írja is egyértelműen a weboldal, hogy elkészültek a beszállókártyák. Sem PDF, sem HTML formában nem engedi a társamét letölteni.
2022. máj. 18. 15:22
2/4 anonim válasza:
Próbáld elküldeni magadnak emailben, és úgy kinyomtatni
2022. máj. 20. 19:05
Hasznos számodra ez a válasz?
3/4 A kérdező kommentje:
Nem találok ilyen opciót sehol sem a weboldalon sajnos. Csak 2-2 gomb van, hogy beszállókártya letöltése PDF-ben vagy HTML-ben. Próbáltam telefonon felhívni őket, 4 telefonszámból, amiket találtam 3-on nem volt kapcsolható előfizető, a negyediken pedig azt mondta az automata, hogy csak kimenő hívásokat indít. Az eszem megáll.
2022. máj. 21. 10:22
4/4 A kérdező kommentje:
Ha véletlen valaki hasonló problémába ütközne a jövőben és a google felhozná neki ezt a kérdést, akkor leírom mi történt. Hosszas keresgélés után sem jutottunk előrébb az ügyben, ezért egyszerűen fogtam magam és besétáltam a reptérre. Teljesen normálisak voltak az információ pultnál. Elkérték a visszaigazolási kódomat, majd mondták, hogy sajnpk sem tudják letölteni a beszállókártyát valamiért! Viszont megnyugtattak, hogy ennek ellenére látják, hogy megtörtént a jegyvásárlás és a helyfoglalás. Arra kértek, hogy készítsek egy képernyőmentést arról, hogy hiba van a weboldalukkal, a többit majd ők megoldják.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!