Milyen élmény a sétarepülés?
Én fordítva vagyok. Még nem utaztam utasszállítón, de sétarepülésen igen. Nem tudtam, hogy ennyi volt, mert még csak gyerek voltam...
Szóval, én tökre élveztem. Elől ültem, a másodpilóta székben, és a fiatal pilóta srác (aki utasszállító repülőgép vezető képzésre gyűjtött) menet közben magyarázta, hogy mi hogy működik, a karburátor, meg a mit tudom én mi, aztán félúton engedte, gogy 3n fordítsam meg a gépet. Nekem eszembe sem jutott volna, ő mondta, hogy csináljam csak^^
Közben öcsémnek a hátsó ülésen végig hányingere volt, szegény...
És még valami, menet közben ne vedd le a fülest, mert elég hangos a gép.
Ja, és én Visegrád környékén voltam. (Szülinapi ajándék volt)
Egy ideig volt saját ultrakönnyű gépem.
Aki élvezi a repülést és nem halálfélelemben remegi végig azt a pár percet, annak ez egy örök élmény.
Azt tudnod kell, hogy minél kisebb a gép, annál jobban tudja dobálni a szél és ami igen furcsa, szokatlan és félelmetes, hogy ez ott fenn már 3D-ben történik ez. Vagyis minden irányban tud dobálni a legkisebb szellő is.
A repülés élményét amúgy jobban átérzi az ember, mivel itt a repkedés jóval alacsonyabban történik mint a 10ezer méteren repkedő kereskedelmi gépeken. Itt gyönyörűen lehet látni a tájat, autókat, embereket, vagyis szinte mindent.
Egy bevált ötlet, ezért neked is ajánlom:
Néha azt szokták kérni a pilótától az útvonal megtervezésekor, hogy ha mód van rá -és nem tilalmi zóna-, akkor vigye el majd a saját lakóhelyük -házuk- fölé is. Ott meg lehet "menőzni" azzal, hogy felhívod az ismerősöket, családtagokat stb... hogy ha kinéznek az ablakukon vagy ha kiállnak a teraszukra, akkor fognak látni egy szép kis repülőt és te most éppen onnan beszélsz...és integetsz nekik.
:)
A kisgépek típusától függ, de messze nincsen olyan nagyérzékenységű műszerezettség mint a nagy utasszállítókon.
A pilótádtól függ csak, hogy megengedi-e.
Nagyon nézd meg kivel próbálod ki.
Sajnos kipróbáltam.haveromnak van magánrepülője, elvit egy körre, azt mondta ne féljek teszünk pár kört, aztán leszállunk,ennyi.
nos ez így nézett ki a valóságban.Elfelejtettem írni hogy műrepüléssel is foglalkozik,versenyeken indul.
Ennyi felvezető után sejteni lehet mi volt.A dugóhúzó volt a legkisebb rossz amit átéltem.Fél óra szenvedés után leszálltunk, azt se tudtam hol vagyok.Az anyjába küldtem el,de igazából még az autóig se tudtam elmenni, úgy kóvályogtam össze vissza.Mikor szálltunk le, többi repülős kollega már kinn volt a leszállópályán, kaptam egy pezsgőt, hogy este ha kitisztult a fejem igyam meg.
Azt mondták átestem a tűzkeresztségen.
Azóta se néztem feléjük, bár sokszor hívtak hogy elvisznek repülni.
6.
Szép volt a meséd, de ne hülyítsed a kérdezőt!
Az ugye meg van, hogy egy hivatalos -fizetős- sétarepülésen, még a maximális emelkedési és dőlési szögekre is szigorú szabályok vannak?!
Arról már nem is beszélve, hogy minden pilóta fél szemmel folyamatosan az utasai állapotát figyeli, mivel egyikőjük sem szeretné repülés után más hányását takarítani a saját gépéből!!
(Amúgy a legtöbb magánrepülő nem alkalmas műrepülésre!!)
Téged nagyon hülyére vesznek, ha 30 perc repülésért 50e-t kérnek el. 30-ból megvan és akkor 3 vendég mehet, tehát fejenként egy 10-es!
#6 felesleges volt mesét írni. A sétarepülésre használt gépeket nem használják műrepülőzésre. Kizárt. Egyrészt mert nincsenek meg az adottságok hozzá, másrészt szigorú szabályok tiltják.
Ha ez így menne, akkor senki sem menne, akkor hamar becsukhatnák a boltot....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!