Akik repultek valaha is a Malev al , milyen elmeny volt? Nekem mar nem volt lehetosegem veluk repulni sajnos .
A Malévval egy "ünnepnap" volt mindenki számára a repülés.
Minden utas megfelelő öltözékkel tisztelte meg az utastársait és a mosolygós és kedves utaskísérőket.
Azok még igazi úri járatok voltak, nem a ruppótlan prolikkal volt tömve mint a fapadosok mostanában.
Nagyon olcsó volt a repjegy.
Ha jól tévedek, Prága volt 600 Ft, Krakkó meg 800 Ft körül.
Más világ volt.
Kb úgy képzeld el, mint a régi tévézést. Lényegében az egyetlen légitársaság voltak sokáig akikkel repülhettél. Sokakanak ez nosztalgikus élmény volt, kb annyira, mint amikor visszanézel régi magyar tévés videókat.
Segítek, a kor emberét szórakoztatta, de utólag hihetetlen gagyik.
A fapadosok bejövetelével látszott meg igazán a malév valódi arca, amely olyan volt, mintha a korábbi Kudlik Julik nem mentek volna nyugdíjba.
Rengeteg privilegizált vényasszony volt az utaskísérő, a pilóták közt épp ilyen kasztosodás volt. Csak adott kiváltságosok repülhettek New Yorkba, és a hatékonyságról a dolgozók többsége sosem hallott, nem is értette, mi az.
Szerencse, hogy elmúltak ezek az idők és a malév a méltó helyére került.
Gyerekként a 90-es években volt alkalmam utazni Malévval több országba is, sőt még a régi TU134 és TU154-esekkel is, majd persze a B 737-esekkel.
Sky Club utasként kvázi az akkori business classnak megfelelő kiszolgálással. Aki nem ült akkoriban repülőn, még normális étkészletet adtak az evéshez, kaptál Szamos marcipánt egy kis bőrönd szerűségbe csomagolva, még a turista osztályon is, ahol szintén kérhettél többféle magyar borból. A ferihegyi business váró is kényelmes volt, és persze akkoriban még divat volt és volt választék is friss napilapokból (turista osztályon értelemszerűen nem).
A Malév festése, az egyenruhák összeállítása mindig is bejött. Kedves személyzet.
Volt 1-2 desztináció a 2000-es évek elején, ahova gyakorlatilag csak a repülő volt az ajánlott - pl a Bp-Kijev útvonal, ami akkoriban heti 4x repült, és talán az egyik legkihasználtabb járatuk volt a maga állandó 94-97%-os foglaltságával.
Illetve később 2011 őszén jött a közvetlen Bp-New York járat a B 767-esen (ahogy repültek Torontóba is), direkt úgy foglaltam az utamat, hogy Malévval mehessek.
Illetve 2012 januárjában még sikerült Angliából is Malévval hazajönni, és rá 2 napra jött a mai napig érthetetlen leállás, és a repülők visszavitele.
Nagy kár érte, az biztos... :(
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!