A Ryanairtől kért visszatérítésünk több, mint fél éve nem érkezett meg. Mit lehet ilyenkor tenni?
Még májusban utaztunk volna, de a koronavírus miatt törölték a járatunkat.
Mi akkor visszatérítést kértünk, de mivel nem érkezett meg, írtunk nekik egy levelet is, amire jött az automata válasz, hogy hamarosan felveszik velünk a kapcsolatot. Azóta sem történt semmi és a pénzünkből azóta sem láttunk egy forintot sem.
Hasonló helyzetbe került már valaki? Tud esetleg valaki telefonszámos elérhetőséget? Vagy bármi ötlet, ami segítene nekünk ebben a helyzetben?
Ha bankon keresztül utaltatok, akkor kérhetitek a a bankotokat, hogy utalja vissza a számlátokra "nem teljesítés okán" a pénzeteket!
A banki ügyintézőnek csak annyit kell mondanotok, hogy kértek a Ryanairral szemben egy "chargeback" eljárást.
A többit azonnal intézi a bank a szükséges adatok egyeztetése után.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!