Ki hazudik? A légitársaság vagy a közvetítő iroda?
Augusztusban utaztam az Eurowingsel. De a járatom törölve lett. Azóta nem kaptam visszautalást.
Amikor telefonon felhívtam az Eurowingset, akkor az Eurowingsazt mondta, hogy visszautalták a pénzt az anyavállalatuknak, a Lufthansának. Amikor a Lufthansát felhívtam, azt mondták visszautalták a pénzt még augusztus végén.
Azonban amikor a közvetítő cégnek írtam, hogy hol van a pénzem, azt mondták, hogy hozzájuk nem érkezett meg a pénz és hamis információkat kaptam.
Ki hazudik?
#1
Esky
#2
Ezt tudom én is, ez volt az utolsó jegyem, amit közvetítőn vettem. Az ezutáni jegyeket már egyiket sem ott vettem.
Ugyanígy jártunk GotoGate - Lufthansa viszonylatban.
8 hónap után kaptuk vissza a pénzüket - banki chargeback indítása után.
A tranzakciót bonyolító banknál teljesületlen szolgáltatásra hivatkozva kérj visszatérítést (a levelezési dokumentumokat kell beadni).
Amúgy a COVID-időszak kivételével semmilyen problémát nem okoztak a közvetítők - magas összegű repjegyeknél 40-80 ezer ft-ot is megspóroltunk, ugyanazért a szolgáltatásért. Ennyiért lehet, hogy a jövőben is megfontoljuk majd.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!