Wizz Air lemondásra a választ meddig húzzák?
Május 24-én tettem panaszt, hogy önkéntesen lemondanám a júliusi utazásomat. Június 6-án jeleztek vissza, hogy küldjem el a bankszámlám adatait egy titkosított dokumentumban, amit meg is tettem pár nap múlva. Azóta se kép se hang, a foglalásom ugyanúgy elérhető az oldalon, meg tudnám csinálni a check-in-t is. A telefonos ügyintéző nem tudja kapcsolni nekem a panasz osztály, amúgy látja a május 24-i lemondásomat.
Van valakinek tapasztalata ezzel? Visszajeleznek egyáltalán vagy majd csak egyszer utalnak?





Ha nem törölték a járatodat, akkor nagyon sokba fog kerülni az út lemondása, amit a jegy árából fognak levonni.
Amúgy annyit tudok, hogy rengeteg feltorlódott ügyük van a koronavírus miatt, ráadásul még most saját maguk alatt is vágják a fát, mert pl. júniusra indítottak egy csomó spanyol járatot, de aztán törölniük kellett, júliusiból is sokat törölnek. Lényeg a lényegben: még a koronavírus idején írták, mondták többen, hogy nem sietik el a visszafizetést - akár 2 hónapba is telhet, amire megkapod a pénzt.
Tudom, nem jó hír, de ez van... :-(
Magánvélemény, de szerintem súlyos hiba volt lemondani a repülőjegyedet. Szimplán azért, mert ellenkező esetben a cég tette volna meg és mindent visszakaptál volna.
Így meg buktál egy valag pénzt.
Amőgy nem papnaszt kellett volna tenned, ha mégis kitartasz az álláspontodnál, hanem simán a weblapon kattintgatni. Tapasztalatom szerint úgy max 60 napon belül mindíg utaltak.
Nekem két hónap után sem fizettek vissza semmit. Még mindig várok. Igaz nem Wizzair volt, de a lényeg, hogy nagyon nem sietik el a visszafizetést.
De ellenkező esetben viszont automatikusan vonják le a pénzed. Kíváncsi vagyok ha jegyvásárlás közben azt mondanám, hogy "majd 60 napon belül kifizetem" akkor mit csinálnának.





"Kíváncsi vagyok ha jegyvásárlás közben azt mondanám, hogy "majd 60 napon belül kifizetem" akkor mit csinálnának"
Egyszerű a válasz:-) ha 24 órán belül nem fizetsz (pl. utalásnál) akkor törlik a foglalást, semmissé válik, nem lesz jegyed.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!